...
────── ⋆⋅☆⋅⋆ ──────
Arda'nın göz yaşları Efe'nin omzunu ıslatırken ben sinirle salonun içinde yürüyordum.
"Sikerim be, kim lan bu!? Ne sanıyor kendini? Piçe bak or evladı, Erenay yapmış olmasın lan! Öyle birşey olursa ters çevirir sikerim, kimsede durduramaz beni."
"Semih, sakin."
Turap kolumdan tutup beni sakinleştirmişti, Arda'ya bakıp oflamış ve salondaki bir diğer koltuğa oturmuştum.
"Ben böyle işi sikeyim amk ya..."
Elimle yüzümü ovuşturmuştum, Arda'nın gey olduğunu tüm okul biliyordu artık. Nasıl zorbalanacağını düşünmek tüylerimi ürpertiyordu.
"Acilen bunu yalanlamamız lazım."
Efe'ye dönmüştü tüm gözler.
"İyi de nasıl?"
"Şey..."
"Nasılı yok Mustafa, herkes biliyor artık. Yapacak birşey yok."
Arda'nın titreyen sesiyle söyledikleri hepimizi sessizleştirmişti. Efe Arda'nın göz yaşlarını silmişti.
"Tamam, ağlama artık. Hiçbir şey olmayacak, olursa..."
"Barış abi var."
Turap Efe'nin cümlesini tamamlamıştı, Barış abiyi duyunca gözlerim parıldamıştı.
"Doğru lann, aklıma nasıl gelmedi. Barış abi sana birşey dediklerini duyarsa tek tek elden geçirir Arda."
Arda bana bakıp gözlerini halıya çevirmişti. Dediklerimiz pek umrunda değil gibiydi, ayağa kalkıp yanına oturmuştum.
"Arda, kim yaptıysa bulur döveriz. Kaldırtırız, sildiririz sonrada herkesin unutmasını sağlarız. Sen sakın üzülme, tamam mı?"
Arda hafifçe başını sallamıştı, ona sarılmıştım. Efe diğer yanından sarılmış, Turap Efe'nin yanında bize kollarını sarmış, Mustafa'ysa aradaki bir boşluğa girip aramıza katılmıştı.
"Sizi çok seviyorum..."
"Bizde seni seviyoruz, minik kanarya."
"Ha abi, sevmek derken bakın ne aklıma geldi. Aşık oldum ben."
"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!?"
────── ⋆⋅☆⋅⋆ ──────
213 kelime
Bu kısa bir geçiş bölümü canlar
★