Соломія Сотник — молода, але вже досвідчена хірург, з тонким відчуттям відповідальності та безмежною любов’ю до свого маленького братика. Після початку війни вони разом наважилися тікати з окупованого Маріуполя, де жахіття бойових дій ставали дедалі ближчими. Ситуація була небезпечною: вони пробиралися крізь розбомблені вулиці, часто ночуючи в підвалах і спираючись лише на власну сміливість та взаємну підтримку.Дорогою в безпечніше місце Соломія отримала жахливу звістку — їхніх батьків уже не стало. У цю мить вона зрозуміла, що тепер її брат став єдиною родиною, і відтепер саме вона має взяти на себе обов’язок опікуватись ним. Цей удар ще більше загартував її дух: Соломія відчула, що їхній новий шлях повинен вести до Києва — міста, де вона зможе продовжити свою лікарську практику та, можливо, навіть допомогти іншим людям, які, як і вони, пережили втрати.Незважаючи на всі труднощі, Соломія бачить у своєму браті ту частинку світла та надії, яка спонукає її йти далі, бути кращою та не здаватися. Їхня історія — це історія любові, втрат і незламної сили духу, що живе в кожному кроці, який вони роблять до спільного майбутнього в новій Україні.
Кирило Сотник — допитливий хлопчик із великим серцем і мрією стати футболістом. Його очі завжди спалахують, коли він бере до рук м’яч і уявляє себе на полі, забиваючи вирішальні голи. Футбол для нього — це не лише спорт, а й спосіб втекти від того, що трапилося, хоча він до кінця не розуміє всю глибину змін у його житті.
Живучи в Києві разом із сестрою Соломією, Кирило ще не знає про загибель їхніх батьків, хоча часто питає про них, сподіваючись почути, що вони скоро повернуться чи вийдуть на зв'язок. Соломія, турбуючись про його психіку, поки що вирішила не розповідати йому правду, зберігаючи в його житті ілюзію, яка дає йому спокій.
Вечорами Соломія розповідає йому історії про їхніх батьків, згадуючи їхні улюблені пісні чи веселі моменти, щоб у пам’яті Кирила вони залишилися теплими і живими. Хлопчик розуміє, що сестра дуже втомлюється, але старається підтримати її так, як уміє — малює для неї листівки, розповідає про свої футбольні успіхи і мріє, що одного дня зможе зробити її щасливою.Для Кирила спорт став можливістю зберегти в собі дитинство і водночас знайти відчуття безпеки, якого він тепер так потребує.
Микола Шапаренко — відомий бізнесмен із великим серцем, який, попри успіх у підприємництві, завжди відчував поклик допомагати людям. До війни його знали як громадського діяча, який активно розвивав молодіжні ініціативи й підтримував волонтерські проєкти. Окрім цього, Микола — тренер дитячої футбольної команди, де він виховує майбутніх чемпіонів, навчаючи їх не лише майстерності на полі, а й важливості командної роботи, відданості та цінності чесної гри.Коли почалася війна, він, не вагаючись, залишив бізнес і пішов добровольцем на фронт. Став частиною спецпідрозділу, воюючи на "нулі" і не раз дивлячись смерті в обличчя. Там, на передовій, його підприємницький досвід став у нагоді — вміння організувати людей, швидко приймати рішення і діяти холоднокровно допомагали йому і побратимам. Однак доля вирішила інакше: під час однієї з операцій він отримав серйозне поранення, після якого не зміг повернутися на фронт.
Микола Шапаренко — людина, яка пройшла випробування війною, і хоча більше не стоїть на передовій, його місія продовжується: виховувати нове покоління, допомагати тим, хто бореться, і будувати майбутнє для вільної України.
Подруга Соломії, яку вони з Кирилом зустріли в Києві, — це Олена Гайдук, молода й енергійна дівчина, яка працює психологом і волонтером у місцевому реабілітаційному центрі. Олена — людина, яка бачила багато болю і страждань, але не втратила віри в людей і сили допомагати. Вона сповнена співчуття і розуміє, що війна залишає сліди не лише на тілі, але й у серцях тих, хто її пережив.
Вони з Соломією швидко подружилися, об'єднані спільною місією допомагати іншим. Олена часто приходить до них у гості після роботи, і Кирило дуже радіє її візитам. Вона стала для нього наче старша сестра — уважна, весела й добра. Олена знає про втрату їхніх батьків, тому підтримує Соломію в рішенні зберегти це в таємниці для Кирила, розуміючи, що йому ще важко було б прийняти таку новину.Для Соломії Олена стала близькою подругою, з якою можна поговорити про всі труднощі життя й отримати поради, а для Кирила вона стала тією людиною, яка допомагає йому бачити світ світлішим, незважаючи на все, що відбувається навколо.
Привіт! Щоб дізнатися спойлер, просто знайди виділене слово і відправ його в мій анонімний бот: @shapa152.🐍✨️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тепло серця під час бурі
FanfictionЦя історія про кохання між відомим бізнесменом та хірургом-сиротою, яка, рятуючись від війни, втратила батьків, але стала матір'ю для свого шестирічного братика.🐍💫