Pov Микола:
Ну як завжди, робочий день, але сьогодні замість звичайного залу тренування у маленьких хлопців. Колись і я мріяв стати футболістом, але тато вирішив інакше... Тому вирішив, що хоча б так сполучу своє життя зі спортом. Ось прийшов Кирило — дійсно здібний хлопчик, але йому бракує трохи рішучості.
Микола: Кирило, де ти був майже місяць?
Кирило: Я з сестрою був.
Микола: Ну добре, малий. Давай, біжи.
Тренування майже закінчилося, батьки почали забирати хлопців, і раптом… О Боже! Доля знову нас звела. Соломія. Отже, вона і є та сама сестра Кирила?
Несподівано побачивши Соломію біля тренувального поля, на мить завмер. Доля дійсно вирішила дати йому другий шанс. Його думки стрімко повернулися до тих хвилин у спортивній залі, до легкості розмови та її посмішки, яка тоді його підкорила.
Я підійшов до Соломії, наче боячись, що це всього лише короткий сон, який може зникнути. Ми зустрілися поглядами, і на обличчі Соломії з'явилася та сама легка усмішка. Ледь стримався, щоб не запитати одразу про все, що вирує у мене в голові, але натомість спокійно привітався.
Микола:Привіт, — сказав я , м'яко усміхаючись. — Не думав, що побачу тебе знову.
Соломія відповіла так само спокійно, хоча в її очах, здавалося, теж був інтерес:
Соломія: І я не думала. Як життя?
Не міг не усміхнутися, хоча всередині відчував сильне хвилювання, якого навіть сам не очікував.
Микола: Життя… добре, мабуть. Ти знаєш, як це буває, —намагався зберігати спокій, але не міг не замислитися, чому їй довелося зникнути. — Хоча останнім часом здається, що дещо таки пропустив.
Соломія кивнула, і її погляд м'яко ковзнув до поля, де Кирило жваво грав із іншими хлопцями.
Соломія: А я дивлюся, ти маєш талант знаходити нових футболістів, — сказала вона з легкою усмішкою, ніби не помічаючи його спроби завести серйозну розмову.
Я посміхнувся у відповідь.
Микола: Кирило дійсно здібний хлопець, — відповів, відчуваючи, що тривога трохи вщухає, коли розмова набула звичної для них легкості. — Але трохи нерішучий. Не знаєш, як би йому допомогти з цим?
Соломія на мить задумалася, а потім подивилася на мене знову:
Соломія: Я думаю, він просто потребує більше підтримки. Після того, що сталося з нашими батьками… він трохи розгублений. Я стараюся, але це не завжди легко.
Я відчув, як у мене всередині щось стислося. Раптом стало зрозуміло, що Соломія має за собою цілий світ відповідальності, і вже не дивувався, чому її усмішка мала такий глибокий, трохи сумний відтінок.
Микола:Вибач, не знав, — сказав, щиро додаючи — Ти велика молодець, що так підтримуєш його.
Соломія подякувала легким кивком, і на мить між нами запанувала тиша, але та була сповнена розуміння і прийняття. Тепер ми бачили один одного не просто як випадкових знайомих, а як людей, які можуть стати ближчими.
Тут я вирішив не втрачати цей шанс.
Микола: Слухай, а як ти дивишся на те, щоб продовжити нашу розмову за кавою? Мені здається, ми маємо ще багато чого обговорити.
Соломія трохи знітилася, але потім знову усміхнулася, вже відчутно тепліше.
Соломія:Думаю, це чудова ідея, — відповіла вона.
І ми обидва зрозуміли, що цього разу зустріч не буде такою короткою, як минулого разу.
Я вдихнув глибше, злегка усміхнувшись і дивлячись Соломії в очі. Цього разу не хотів упустити жодної можливості.
Микола: Знаєш, я цього разу не забуду, — сказав, дістаючи телефон. — Диктуй номер.
Соломія засміялася, трохи розгублено, але її очі світилися теплою зацікавленістю.
Соломія:Гаразд, запам’ятовуй, — вона продиктувала номер, а я зосереджено записав його, не приховуючи полегшення.
Микола:Ось тепер, якщо випадково ти зникнеш знову, я знайду тебе, — жартома сказав, і ми обоє засміялися.
Залишок розмови пройшов у легкості, домовилися зустрітися вже найближчим часом, щоб дізнатися більше один про одного. Я відчував, що наша історія лише починається, і цього разу не дам їй просто так завершитися.
Привіт! Щоб дізнатися спойлер, просто знайди виділене слово і відправ його в мій анонімний бот: @shapa152.🐍✨️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тепло серця під час бурі
FanfictionЦя історія про кохання між відомим бізнесменом та хірургом-сиротою, яка, рятуючись від війни, втратила батьків, але стала матір'ю для свого шестирічного братика.🐍💫