Yıl 2028
Bazı insanlar deli olmadığı halde akıl hastanesine kapatılır. Bende onlardan birisiydim. Deli olmadığımı söylediğim için en tehlikeli kişileri kapattıkları camlı odaya kapatılmıştım. Paraları olduğu için akıl hastanesine kapatılmayan o kadar insanın içerisinde elini kolunu sallayarak geziyorlardı. Biz yoksul insanlar ise akıl hastası olmadığımız halde buraya kapatılmıştık.
Biz adaleti asla açılamayacak bir kutuya koymuş ve o kutuyuda denize fırlatmıştık.
Adaleti bir daha hiçbir zaman bulamayacaktık.
Biz adaleti yıllar önce kaybetmiştik.
İçeri gelen görevli ile düşünmeyi bıraktım.
"Merhaba,nasılsın Koray?"
Sessizlik.
"Bende iyiyim sağol sana bir haber vermek için geldim"
Söyliyeceklerini beklercesine bakmaya başladım.
"Artık yaşlandığım için emekli olacağım,seninle ilgilenmek için yeni bir görevli gelecek"
Odaya gelen kahve saçlı mavi gözlü kadına baktım.
"Ben Aden Çiçek Deniz"
Deniz?
Turan Deniz?
"Koray Çevik"
"Memnun oldum Koray,çok iyi anlaşacağımıza eminim"
31/12/2016
Yeni yılı güzel bir şekilde kutlamak için annem ve babam çok çalışmış,yeni yıla girerken midemize güzel bir yemek girsin diye çok çalışmışlardı. Annem ve babam konuşurken duyduğuma göre babam borç para almıştı,borç paranın ne olduğunu sorduğumda ise bana cevap vermemişlerdi.
Borç para ile az bir miktarda et almış ve dışarıda komşumuzun odunları ile pişiriyorlardı,annemde zorda olsa bir tatlı yapmıştı. Ben de komşumuz olan Aysel teyzelerde oğlu Aras ile oynuyordum.
Oyundan sıkılmış pencereden bahçede yemek yapan annem ve babama bakmaya başladım. Pencereyi açıp anneme el salladım ve kocaman gülümsedim,ne olduysa o an oldu. Önlerinde bir lider gibi gelen adam arkasında ise iri yarı adamlar geliyordu. Annemin gözlerinden bir damla yaş aktı ve yutkunmayı denedi. Başaramadı. Hareket etmeyi denedi. Başaramadı.
Aysel teyzeler birinci katta oturuyordu bu nedenle konuştuklarını duyabiliyordum.
"Siz kimsiniz?" Annemin sesi titriyordu
"Ben Turan Deniz,eşin Cihan'ın borç aldığı adam. Bende zor durumdayım eğer paramı vermezseniz sizi öldürürüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ RUHLAR
Teen Fiction24 yaşında akıl hastanesine yeni gelen,hastalarla ilgilenen bir kadın... 26 yaşında 12 yıl önce ailesinin gözlerinin önünde vahşice öldürülmesi sonucu 'deli' denilen adam... ... Yıl 2028 Bazı insanlar deli olmadığı halde akıl hastanesine kapatılır...