Toată ziua am avut impresia că o să înebunesc, am băgăta heroină în mine de cred că am uita unori cum mă ghemă, o folie care poate ține și o lună s-a terminat în 6 ore și nici măcar nu era finalul programului.
Mai aveam o oră,ceva ce la ei se nume auto apărare. Sincer find nu am înțeles de ce era nevoie de așa fel de oră la o școlă, dar aici vorbim de lumea Binecuvântaților unde nimic nu este normal pentru mine.
Am mers cu Acuati către sala de sport, apoi ne-am despărțit fiecare intrând în vestiare. Aparet școala lor ofera echipament pentru orele de spor și de ce dracu mai făceau ei,așa că ne schimbam în vestiare, iar asta nu era decât cea mai prostă idee pentru mine și pentru minunatul meu corp acoeperit de mii de răni și cicatrici.
Intru în vestiar și mă uit la celalți băieți, efectiv corpuri perfect albe fără pic de urme sau cicatrici, poate doar obțional niște vânătăi. Am închițit în sec și am privit la banca pe care era lăsat un echipament
Saba- Ăla e al tău
Eu- Mersi...
M-am apropiat de bancă și am privit echipamentul, alb cu albastru chiar că soartă mă urăște. Am dat hanoracul peste cap și l-am împachetat apoi am apucat maiou și l-am tras pe cap,firește că am simțit cum toți băieți se uitat la mine, chiar că am făcut o impresie ne mai pomenit de unică.Apoi mi-am dat jos bocanci și m-am schimbat de pantaloni, normal că trebuiau să fie scurți... Mi-am trecut mâna peste gambă simțind bandajul umezit de sânge, am pus-o. M-am așezat pe bancă și am început să îmi pun adidași. Simeam în continuare privirile celorlalți pe mine și chestia asta mă enerva ceva de speriat. Eram relativ gata să mă iau la harță cu ei,dar nu aveam de gând să îi fac lui Acuati probleme cu apăcăturile mele criminale.
Saba- Pot să pun o întrebare puțin cam personală?
Eu- Mda...
Saba- Ce s-a întâmplat cu tine ?
Eu- Adică?
Yamada- Adică ești plin de răni...Ce s-a întâmplat ?
Am ridicat capul și i-am privit în timp ce îmi treceam mâna peste omoplatul drept.
Eu- Păi...nu a trecut mult de la masacru...
Yamada- Poftim? Masacru?
Eu- Mda...în lumea Blestemaților pe fiecare vineri 13 se ține ceva numit Masacrul Criminalior...mai exact niște lupte organizate pe diferite teritiori...fiecare teritoriu are o listă și există un cap de listă, cel mai puternic de pe tritoriul repectiv, și după el sunt următori...
Am fost surpibs să văd cum cei doi îmi sorbeau fiecare cuvânt, ceva ce sincer fiind nu mă eșteptat.
Saba- Dar asta nu explică rănile tale...doar dacă....
Eu- Da...sunt participant la masacru, fiecare criminal participă la asta...pentru că așa e tradiția
Yamada- Și tu pe ce loc ai fost în teritoriul în care ai jucat ?
Eu- Am fost capul listei...
Saba- Poftim? Câți ani ai de ai fost cel mai puternic dintrei ei ?
Eu- La noi nu se judecă după ani, este vorba de cărțile de joc, eu sunt Asul de romb...Nu mă întrebați cum se împart cărțile că doar 55 știe asta
Băieți mă priveau încă fașcinați de parcă ziceam ceva ne-mai auzit, dar pentru mine aia era doar o zi normală.
Saba- Și ce este 55?
Am deschis gura să îi explic , dar am fost întrerupt
Xalon- Scuzați-mă că vă distrug fericirea, dar noi trebuie să ajungem la o oră. Dacă voi vreți să rămâneți și să vorbiți despre idioțeni criminale spor la trebă.
M-am ridicat de la bancă și am murmurat scurt:
Eu-Ofticat care nu e băgat în semă
Cei doi de lângă mine au râs în timp ce ieșeam din vestiar. Poate că uni Binecuvântați nu sunt chiar așa de răi.
Saba- Ne expluci altă dată?
Eu- Dacă vreți da...
Yamada- Dacă vrem ? Bro,viața ta este ne mai pomenit de intreesantă, zici că trăști un super fil în fircare zi
Eu-Ummmm....ok
Bine, cred că am făcut supra doză de heroină și am început să îmi inaginez lucruri. Binecuvântați care zic că viata de Blestemat e interesantă? Ei bine mintea mea de drogat este clar mult mai creativă decât mi-o imaginam.
Ne-am așezat în rând și am început minuanata oră. Am auzit mulți dintre colegi cum se plâng de exerciții, dar eu unul nu înțelegeam. Adică erau niște exerciți simple de forță și de apărare împotriva unor aparate. La un moment dat chiar văd unul dintre băieți că se pune în fund și se plânge că nu mai face nimic.
Walv- Eu nu mă ridici de aici! Să mă calce tirul că eu nu mai fac nici un sport!
Uni dintre băieți se uitau la el cu fețe acre. De ce s-ar trata așa colegi de clasă și prieteni? Nu prea e normal, dar aprent asta este natura lor.
M-am apropiat de el și i-am întins mâna.
Eu- Hai sus!
Privira lui a părut surpirinsă, dar mi-a întins mâna și s-a ridicat
Walv- Cum de ai așa de multă rezistență? Nu prea pari musculos
Eu- Păi exercițile de forță și apărare sunt ceva cu care te obișnuiești când ești criminal.
S-a uitat la mine puțin uimit apoi s-a îndreptat spre bancă. Am simțit o mână pe unăr și în secunda doi m-am întors imobilizând persona din spatele meu, doar ca să relizez că este Saba.
Eu- Scuze...
Saba- Nu e bai...vezi că ai cam mierlit-o cu piciorul ăla
Eu- Mda...nu e bai
Am vrut să continui să vorbesc cu el, dor că nervi mi s-au activat când îl văd pe Xalon cum se dă la Acuati. În secunda doi eram în fața lui.
Eu- Sugerez să îți iei ochii de pe ea, este a mea. Propieteatea mea.Ai înțeles ?
Xalon- Aaa....da? Ce dracu poate să îi ofere un monstru ca tine ei ?
Mi-am înfit mâna în gulerul maioului său și la-m tras aprope de mine.
Eu- Cum dracu mi-ai zis ?
Xalon- Hopa! Monstrul s-a activat? Și acum ce o să îmi faci monstrulețule ?
Eu- Aparent tu nu ști că bătaia doare. Vrei să afli ?
Xalon- Cumva ai impresia că tu, un dezastru natural o să mă poată bătea pe mine? Acuati, eu nu înțeleg ce ai văzut la monstrul ăsta ?
L-am tras și mai tare de guler și mi-am ridicat pumnul.
Eu- O cauți grav! Mai spune-mi odată monstru și eu mă asigur că te voi învăța ce este bătaia
Xelon- Te provoc, MONSTRULE!!!
Aia o fost ultima mea fărâmă de raționament, i-am lovit mutrat aia schizofrenică cu un pumn de probabi nu îl va uita cât are să trâiască. Apoi i-am dat drumul la guler, lăsându-l să facă niște pași înapoi. Mi-am ridicat piciorul și l-am lovit ferm la nivelul costel, făcundu-l să cad într-o parte pe podea. M-am aporopiat cu pași spre el, aveam de gând să îl rup în bătaie doar că calea mea a fost blocată de Saba și Yamada. Am simțit mâna lui Acuati pe umărul meu și cum încerca să mă țină departe de el. Ea știa cel mai clar ce putam face la nervi și asta îl putea chiar și omorî.
Eu- Dacă o singură dată mă mai face monstru, îi scot costele una câte una și apoi i-le bag în inimă.
După amenințare asta, Acuati m-a trimis în vestiar și odată ce am plecat tot drumu mi-a ținut morale . Am ajuns apoi la ea acasă unde nu pot spune că situția a fost mai diferită , dar știu ceva, eu nu mai vreau să merg la școala aia.