4.Bölüm

77 3 2
                                    

Dediklerinden sonra ne kadar şaşırsamda ifadesizliğimi koruyarak " Bunları nerden biliyorsun?" Diye bir soru yönelttim. Masada gerginliği iliklerime kadar yaşıyordum. "Öğrenmem kolay oldu. Bunu bilmen yeterli." Dedi. Sinirlerim parmak uçlarımda hissedilecek düzeydeydi. Kendini bir bok sanan piçin tekiydi. Masadan kalktım ve bana ayrılan odaya doğru gittim. Yorganımın altina girdim ve düsünmeye basladim. Ne yapacaktim böyle. Sonsuza dek burada kalamazdim ya. Resmen tutsaktım bu evde. Tamam merak edicek bir ebeveynim yoktu ama yinede bir zaman sonra nerede olduğumu sorgulayacaktır. En önemlisi ben burada kalirsam ne yapacağimdi. Düşündüm düşündüm. Sonra kendimi uykunun huzurlu kollarina biraktim.

Tıkırtılara uyandim. Gözlerim yari açık yarı kapaliydi. Uyandiğimi gören Yiğitin yoğun gözleri birden laptoptan bana döndü. Kaşları çatıktı belli ki önemli bir işi vardı. Bacaklarımı kendime çekerek yatağin başklığına yaslandim. Aklıma gelen soruyla "Benden ne istiyorsun?" Dedim .Tepkisiz kaldı. "Sana bir şey sordum." Dedim sinirli sesimle. Kafasını cevirdi öfke saçan gözleri adeta parliyordu. Kalkti bana doğru yaklaştı korkmaya başlamiştım. Üstüme doğru eğildi ve "Bana sakın bidaha sesini yükseltme. Aksi halde canını yakarım." Diye tıslamıştı. Beynime hücum eden kanla beraber "Kim olduğun ne yaptiğin umrumda değil adi herif. Beni burdan derhal çıkarmak zorundasin. Korkutma numaralarında hiç işe yaramiyorum seni pis aciz kendini bir bok sanan piç." Diye bağirdim boğazim aciyana dek. Tam nefes alacakken boğazimdan tuttuğu gibi duvara yapistirdi. " Sesini kesmeyi öğreneceksin eğer öğrenmezsen!! Bu odada sana yapabileceklerimi hayal bile edemezsin. Tek bir kelimeni daha duyarsam olduğun yere pestilini cıkarırım baş belası!" Dedi ve odadan çıktı. Boğazima oturan yumruyla ağlamaya basladim ve bu psikopattan nasil kurtulacağimi düsündüm ve uykuya daldım.

Uyandiğimda saat gece ikiyi gösteriyodu. Acıkmıştım. Yerimden kalktim ve hala fişe takılı açık laptop ilgimi cekti. Ayaği kalktim ve laptopa doğru ilerledim.


Uzun zaman sonra kısacık bir bölüm. Yorumlarınız az da olsa hoşuma gitti umarim okunmaya devam eder ve oy ve yorumlarınızı eksik etmezseniz kısa sürede yb gelir . Öpüldünüzz.

SİSLERİN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin