De volgende ochtend tijdens het ontbijt kwamen de uilen.
Mag ik die zij albus.
Roos knikte.
Moet je horen.
Uit onderzoek blijjt dat de storm van gisteren veel schade aangericht.
Er zijn heel veel bomen omgevallen.
Maar dat is niet het ergste er is een deel van de gevangenis Azkaban afgebroken.
Er zijn in totaal 3 dooddoeners ontsnapt, 2 zijn er al gepakt maar er is nog eentje op vrije voeten.
Bronnen melden dat het Narissa van deta is de dochter van Bellatrix van detta.Dat kreng zecht Fred boos.
Ja zegt Roos.de Dementors doen er alles om haar te vinden dus wees op je hoede.
Op pagina 2 tot 5 een uitgebreid verslag over Narissa van Deta
Op pagina 2 tot 5 in het kort
Narissa van Data is na de Slag om Zweinstein Voldemort trouw gebleven, ze heeft zelfs 1 jarig James Sicrus Potter geprobeerd te vermoorden. Ze werd betrapt door Harry en Ginny Potter, maar ze ontsnapte. Dankzij Orion van Grafhorst werd ze 3 maanden later opgepakt. Na de rechtszaak heeft ze voor levenslang Azkaban gekregen.Albus legde de krant neer.
Ik wist niet dat dat kreng een dochter had zij Fred .
Ik ook niet riepen ze in koor.Als lopend vuurtje verspreidde het nieuws door de school.
Maar toch kon dat de pret niet bedreven, want Helloween kwam er aan.Na de lessen in bibliotheek
Praten Albus, Bella, Fred en Roos nog eens na over het nieuws in de krant.
Op een gegeven moment zegt Bella, Orion van Grafhorst is mijn vader. Fred zegt, Orion van Grafhorst is de dooddoener die Remos Lupos heeft vermoord. Nee mijn vader is geen dooddoener, Remos Lupos liep langs toen mijn vader de 'des doods' afvoerde, mijn vader wil op dat moment de dooddoener Bellatrix vermoorden, zegt Bella.
JE LEEST
albus severus potter (Compleet)
FantasyAlbus gaat voor zijn eerste jaar naar zweinstein. Alles gaat smekkeloos. Maar dan komt er een storm opzetten en er onstapt een dooddoener uit azkaban. Wat heeft de dooddoener te maken met de familie potter.