Het was een perfecte dag voor een wedstrijd. En dat was het ook. Albus werdt om 5 uur al wakker van foppe dir met de gordijen aan het spelen was en ging daarna naar beneden. Hij liet zich op een stoel voor het haard vuur en sloot zijn ogen. Wakker worden slaap kom. Albus schrok wakker en zag de tweeling. Boven is je bed hoor zij daan. Kom mee kleren aan en mee komen Louise verwacht je al in de kleedkamer zij bart en
Ze rende de kamer uit. Maar maar... zij albus.
Een paar minuten later was het zo ver. Albus zag wazig omdat hij nog niet hat gegeten.
Oke dit is wat we moeten doen.... zij Louise winnen zijden bart en daan. Dat ook maar ook... goed consenteren zij nico. Oke dan nog een ding goednom je heen kijken want ze zijn heel snal zijnden Nicole en dafne. Goed oke dan... hoef ik niks meer te zeggen kom op team. Ze pakten hun bezems en gingen het veld op. Het gejuich kwam van alle kanten. Op positie schreeuwde Louise. Oke ik verwacht eerlijk en sportief spel madam hooch gooide de bal in de lucht. Iedereen zoefde door elkaar heen albus zette zich hoog op. Opzoek naar de snaai. Waar is die verdomde kleine gouden bal zij hij zacht. Na een tijdje stond het 10-30 voor griffoendorr. Opeens zag albus de snaai en ging er op af. Maar opeens hoorde hij een harde zoef langs zijn oor. De drijver van ravenklauw lachte. Het stadion barste los. Daan en bart pakte hun knuppels en sloegen tegelijk tegen de beuker zo hard dat hij brak. Madam hooch fluite af. Nu is het genoeg zij ze. 50 punten voor griffoendorr omdat ravenklauw de zoeker proberen te verminken en 80 punten voor huffelpuf omdat de drijvers van griffoendorr spullen kapot maakte en onsportief gedrag. En daarmee is de wedstrijd afgelopen.
JE LEEST
albus severus potter (Compleet)
FantasíaAlbus gaat voor zijn eerste jaar naar zweinstein. Alles gaat smekkeloos. Maar dan komt er een storm opzetten en er onstapt een dooddoener uit azkaban. Wat heeft de dooddoener te maken met de familie potter.