Bella denkt aan haar moeder
Waar is nu. Waarom wil haar vader niet vertellen wie haar moeder is.
Zal Narissa vraak willen nemen op haar vader, maar dat kan de pret niet bederven, want Helloween kwam eraan.Die ochtend liepen ze met ze vijfen de grote zaal binnen.
Hoi Hagrid wat ben je aan het doen vroeg Roos. Hallo, ik ben deze pompoen aan het vervangen hij is een beetje versleten zie je.
Hagrid had een stok bij zig die bijna net zo groot was dan hij zelf. Moet ik je helpen zij Loena die aan kwam lopen. Ja graag.
Een minuut laten zat Loena op de rug van Hagrid en verving de pompoen. De bel ging. Snel pak een stukje toast en haast je we moeten naar de kelder.
Het leek of alle leraren in een goed humeur hadden zelfs Professor kist leek wat minder zaai dan gewoonlijk.
Na de lessen gingen ze naar de leerlingenkamer van Griffoendor voor het huiswerk.
De avond brak aan ze gingen met zijn allen naar de grote zaal.
Toen ze zaten stind Profesor Anderling op en zij eetsmakelijk en al het eten verscheen. Na het toetje was het echt tijd om terug te gaan naar de leerlingenkamer.Albus en Fred lopen naar slaapzaal. Ze doen hun pyjama's aan en ze lekker in bed liggen slapen.
Midden in de nacht schikt Albus wakker van een geluid, als zijn ogen gewend zijn aan donder, ziet hij iemand naar zijn bed lopen, als de iemand bij hem is sluit de iemand zijn handen om de keel van Albus en knijpt zijn keel dicht. Albus slakt een gil.
De anderen in de slaapzaal worden wakker, Fred steekt de olielamp aan, het duurt lang voordat de lamp aan is. Ze dat de iemand een zij is, die sterk vermagerd is. Zij laat Albus los en rent weg, maar het is al te laat voor Albus!Hallo allemaal.
Wij hebben het een beetje druk met school en nog meer dingen.
Dus wij uploaden niet zo veel meer.
Ook ben ik bezig met nog een verhaal de geheime kamer heropend. Echt lezen.Groetje Marije en Marieke
JE LEEST
albus severus potter (Compleet)
FantasyAlbus gaat voor zijn eerste jaar naar zweinstein. Alles gaat smekkeloos. Maar dan komt er een storm opzetten en er onstapt een dooddoener uit azkaban. Wat heeft de dooddoener te maken met de familie potter.