het verboden bos

42 2 0
                                    

Die middag eerder.
Pov: Harry Potter.
Oke zij hagrid dus we gaan het bos in dat komt mooi uit want er zijn ook dode eenhoorns gevonden in het bos. Dode eenhoorns zij hermelien geschokt. Nou latten we dan maar gaan zij ik. Ik vind het goed als er maar geen spinnen zijn antwoorde ron. Samen met zijn 5 liepen we het bos in. Oke het lijkt me handig om op te splitsen. Loena, harry jullie gaan die Profesor zoeken dan zoeken wij naar de eenhoorns zij hagrid. Ik knikte. Ik liep samen met loena verder het bos in. Raar hè dat er een Profesor vermist is vroeg loena dromerig. Weet niet zij ik. Lijkt juist slim om een leeraar te pakken... waroom.. nou en leeraar ontvoeren weet alles over zweinstein en veel geheimen.jah maar niet alle antwoorde loena da waar antwoorde ik. Wat doet u hier in ons bos zij een zware stem en wie bent u. ik ben Harry Potter en dit is mijn vriendin Loena Leeflang. Meneer Harry Potter wat leuk om u weer eens te zien zij hij. Toen hij dichter bij kwam zach ik dat het Firebze was. Leuk om u ook weer eens te zien antwoorde ik. Waroom zo agressief? We moeten wel na de laatste gebeurtenissen. Wat voor gebeurde er hier dan in het bos vroeg loena.vreemde dingen mevrouw we zagen schimmen in het bos en schreeuwen. En.... ben je klaar met kleten Firebze. Kom we moeten gaan.... wie zijn dit zij een ander wezen. Dit zijn meneer potter en zijn vriendin mevrouw leeflang. Ooh ja we hebben wat voor ze zij hij. Hij liep naar achteren en haalde de Profesor van zijn rug. Hier alsjeblieft we vonden haar in het bos een paar dagen geleden we weten niet wat er is gebeurd maar wat erg ik zou haar naar de ziekezaal brengen. We knikten en bedankte ze. En gingen terug. Ik stuur een.patronus dat we de Profesor hebben gevonden. Oke zij loena.
Paar minuten later.
Harry we hebben de patrones gekregen we konden heelaas niks over de eenhoorns vinden zij hermelien. Maakt niks uit nu moeten we direct naar de ziekenzaal.
Aangekomen bij de ziekezaal.
Leg haar hier maar neer zij madame pleister. Oke dank u. Ze werd ook gelijkt wakker.
Gaat het mevrouw zij ron.
Waar... waar ben ik zij ze dromerig. U bent in de ziekezaal zij ik. Weet u nog iets van het bos? Nee alleen dat ik meegenomen werd ik kreeg een brief van hagrid dat ik bij je hut moest komen maar je was er niet. Dat kan helemaal niet zij hagrid ik heb geen brief verstuurd. Oke maar bedankt. Veel beterschap. Ja dank u wel.

albus severus potter (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu