Merhaba öncelikle çok geçiktirdiğim için çok çok çok özür diliyorum yaklaşık 2 hafta şehir dışına çıktım o yüzden yazamadım vote ve yorumları bekliyolurm :* bu arda multi medyada sorun var resim ekleyemiyorum...
Mine'den:
Senemle koray sarılırken ilerdeki tahta klubeye benzeyen şeyin yanında birinin bizi gözetlediğini gördüm senem le koray o kadar mutluydularki bozmak istemiyordum poyrazda aynı şekilde tekrara arkamı döndüğümde hala ordaydı gitmelimiydim yada hiçbirşey olmamış gibi devam mı etmeliydim saçmalama mine şuan resmen biri sizi gözetliyor diye içimdem geçirip sonkez bizimkilere bakıp klubeye doğru yürüdüm lanet olsun! Niye topuklu giyindiysem kuma batıp duruyordu klubeye geldiğimde hiç kimse yoktu klubenin sağ tarafına doğru ilerlediğimde istemsizce sinsi sinsi güldüm gökte ararken yerde buldum seni be hatun " ooo alev hanım şimdide sevgilinizi mi gözlüyorsunuz?" Dedim alev kaşarı bir affalasada hemen kendini toplayıp "hayır bebişim sizi gördüm de rezilliklerinizi izleyip güliyim dedim" dedi allahım bir insan bu kadarmı iğrenç konuşur "bak alevciğim senin o rezillik dediklerini insanlar hep yapıyor sanada tavsiye ediyorum eğlenceli insan olmak için bir adım atmış olursun" dedim alev anında kaşlarını çattı bu benim çok hoşuma gitsede gülemeden sinirlendim alev sürtüğü bana tokat atmıştı bana zaten seni öldürmek için yer arıyordum bence burası gayet uygun diye içimden geçirip sağ elimi o iğrenç saçlarına dolayıp " bak tatlişkom amacın ne bilmiyorum senden bir gram dahi korkmuyorum ama peşimi bırakmassan-bir dakika bu beni kaçırtmaya çalışmıştı demi bir sesimi yükseltip- lan o adam kimdi sen beni niye kaçırtmaya çalışıyosun öldürürüm lan seni mevsiminden önce büyümüş yüzde yüz hormonlu hıyar " diye cırladım alev acı içinde inleyip " aahh b.ben bişe yap ahh madım bırak beni ahh" dedi daha çok sinirlenip alevi dizlerinin üstüne çöktürüp birden kafasını yere çarptım yere çarpmamla düşmesi bir oldu "ne istiyosun lan benden rahat bırak beni defol git öldürürüm seni duydunmu orjinal küflenmiş en ekşi kaşar seni gelip benimi buldun dna sı eksik şahıs öldürürüm duydunmu" diye son ses bağırıp aleve doğru giderken belimden bir kol beni sarıp geri çekmeye çalışıyordu o kadar sinirliydimki kim olduğuna bile bakmadım sinirden gözlerimden iki damla yaş aktı -ne yapıyım sinirlenince dayanamıyorum- senem alevin yanına gidip başına bakıyordu bir dakika senem alevin yanına boğucam lan seni " seneeeemm! Napıyon lan sen bırakın beni" diye bağırsamda nafile beni saran kollar çok güçlüydü birden o güçlü kollar beni kendine çevirip sarıldı poyrazın kokusunu hemen tanıdım ve kokusu o kadar güzeldiki hemen sakinleştim yani birazcık sakinleşmiş olabilirdim poyraza sarılırken alev "bu yaptığına çok pişman olucaksın" dedi bende "bi yiptiğini çik pişmin iliciksin" diye taklit edip "evet pişman olucam ama daha fazla dövmediğim için" dedim poyrazla koray gülmemek için kendilerini zor tutarken senem bana dehşet dolu gözkerle bakıyordu "mine..şey..ımm" dedi tek kaşımı kaldırıp başımı salladığımda gözlerini kapatıp inanılmaz hızlı bir şekilde "biz bir kaç gün görüşmesekmi valla bak birden kan görünce gittim onun yanına yoksa niye gidiyim sen benim en yakın arkada" lafını kollarımla bölüp sımsıkı seneme sarıldım benim canım arkadaşım ne olursa olsun çok merhametli "ahh senem erkek olsam sana aşık olurum" deyip koraydı bize sarıldı tobe tobe ne diyor bu ya senemle aynı anda gözlerimizi fal taşı gibi açıp "k..koray" dedik korayla poyraz birden kahkaha atmaya başlayınca senemle birbirimize dönüp göz kırptık poyrazla korayın arkasında puf koltukmu ne ben bilmiyorum -doğrusu yazar bilmiyor minenin bir suçu yok- her neyse artık ondan vardı senemle birden ben poyraza senem koraya doğru koşmaya başladık senem korayı gıdıklarken bende gıdıklıyordum tek fark poyraz kahkaha atmayıp bana bön bön bakıyordu baş parmağımı dudağımın yanına orta parmağımıda çenemin altına koyup düşünmeye başladım bir yandanda katıldığım cümlelerde başımı sallıyordum "şimdi poyraz gülmediğine göre gıdıklanmıyo -baş salla- gıdıklanmadığına göre ben gıdıklarken canı acıdı -baş salla- ee canı acıdıysa.." gözlerimi fal taşı gibi açıp yavaşça poyraza döndüm sinsice gülüp beni izliyordu nirden bağırıp kaçmaya başladım "Kaçııııınnnn!" Koşarken bir yandan arkama bakıyordum poyraz peşimden geliyordu valla benim üç adımım onun bir adımı bu çoçugun yedikleri bacaklarınamı gidiyor acaba sahil kenarında koşarken banktaki teyzeler dedikodu yapıyprdular onların konuştuğu şeyi duyunca durup iki adım geri geri yürüyüp ellerinden çekirdek alıp "kim hamileymiş kız" dedi ton ton olanı bana dönüp "bizim mahalle de bir kız" dedi diğer teyze lafa atlayıp "hemde evli değil ttt yazık" dedi "hii evli deyip çok ayıp çok ama tontonlarım -bir yandan çekirden çitliyom- dedikodu yapmayın çok ayıııp yapmayın kötü birşey" dedim ama teyzeler benim yanımdaki bir şeye bakıyorlardı yavaşça sağıma döndüğümde poyraz direğe yaslanmış beni izliyordu dudaklarımı yukarı doğru büzüp bir dakika işareti yapıp teyzelere döndüm "valla ben olsam kızı alır uçurumdan atarım yada yok kızın ne suçu var çok mu güzel?" Dedim teyzeler hayır anlamında başını sallayınca gözlerimi kısıp "durum çok vahim diyosunuz yani" tonton olan teyze parmağıyla bir yeri işaret ediyordu poyrazla gösterdiği tarafa döndüğümüzde senemle koray buraya geliyorlardı onların etraflarında kız yoktiki "kız tonton dikkatimi çekmek için yalan dedikodumu yapıyonuz siz tü size kaka teyzeler" dedim poyraz arkamdan ufak bir kahkaha atsada aldırmadım ton ton olan "yok kızım aha yanında yakışıklı bir oğlan geliyo" dedi "se..senemmi?" Dediğimde "hee de sen nerden tanıyon " dediğinde senemler çok yaklaşmıştı koray yaklaştıkça tonton saçını başını düzeltiyordu yok artık korayamı yavşıyacak hem senem hamile hem koraya yavşıyacak kendimi dizlerimin üstüne bırakıp oturur pozisyona geldikten sonra kollarımı karnıma sarıp kahkaha atmaya başladım kabul ben kahkaha atmam anırırım göz ucuyla poyraza baktığımda direğe yaslı şekilde beni izlerken gülüyordu...
Poyraz'dan:
Minenin yanına vardığımda gördüğüm şeyle şok oldum koşmayı bırakmış çekirdek çitlarken teyzelerle dedikodu yapıyordu yok artık teyzeler bana döndüğünde ben hala şaşkındım dudaklarını yukarı doğru büzdü ama böyle yapınca ben onu öpmek istorumm zaten gıdıklıyım derken etlerimi kopardı sonra bana bir dakika işareti yapıp dedikoduya devam ediyordu ben bu kızı çok seviyorum yaa inanılmaz derece aşığım arladaş bir insan bu kadar doğal bu kadar masum ve güzel olamaz düşüncelerimden sıyrıldığımda mineyi yerde kahkaha atarken gördüm tabi buna kahkaha deniliyorsa resmen anırıyor ama hayatımda duyduğum en güzel sesti senemler şaşkınca mineye bakarken iki teyze senemi bakışlarıyla senemi dövüyordu tonton olansa koraya yavşıyordu yanlış duymadınız bildiğin yavşıyodu bu manzarayı gördüğümde kahkaha atmaya başladım mine kadının suyunu alıp içti sonra bana uzattı "merak etme yeni açılmış ama istersen yeni" lafını bitirmedem suyu bir içişte bitirdim hayatımda içtiğim en güzel suydu mineye baktığımda kalkıp senemin karşısına geçti " senem ttt çok ayıp kızım aa dimi tontonlar" dedi teyzeler ona katılırken mine ufak bir kahkaha atıp " hem çirkinsin kimse almaz hem hamilesin" dedi ne senem hamilemi senem fal taşı gibi gözlerle bir mineye bir teyzeye bakıp " nee! Ben hamile flan değilim hem çirkinde değilim " senem daha koraya yavşayan tontonu bile görmedi ki mine tontona bakıp "tonton yoluyimmi senemin saçını başını hem belki sen korayla sevgili olursun" dedi gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu tonton " ayy evet yaa terbiyesiz kız, koraay yakışıklımm" dedi mine yanındaki teyzenin omzuna sardığı eşarbı alıp bir elini beline bir elini havaya kaldırup eşarbı sallıyordu bir yandan " ley ley hoppa ley ley ley" deyip halay çekiyordu "teyze oluyommm" ben bu kıza aşığım be ama şakadan yaptığı belli yani bütün amaç senemi sinirlendirmek senem sinirle dönüp giderken mine koşup sırtına atlayıp bacaklarını senemin beline sardı bu sahne gözümde ağır çekim gibiydi bütün evrenin en güzel sahnesi gibi senemle gülmeye başladıklarında ilerde ki banlta iki oğlanın kızları izleyip bişeler konuştuklarını gördüm ne yani mine bu kadar kısa bir şort giymek zorundamısın korayda çocukları fark etmiş olucakki senemin elinden tutup çekiştiriyordu bende aynısını mineye yapıyordum "poyraz bir elim çok acıyor sıkmadan tutarmısın iki tontonlara bir şey daha demem lazım" deyip beni tontonlara doğtu çekiştirdi "tonton allah sizi kahretmesin hemi senem hamile değil hem sen yaklaş sana bişe dicem" deyip koraya yavşayan kadının kulağına bir şeyler söyleyip sinsice güldü aklında yine ne vardı bakalım mine hanım mineyle ilerlerken ilerde alevi gördüm resmen öfkeden köpürüyordu mineye dödüğümde eğlendiğini belli eden bir gülümseme vardı yüzünde bu kız böyle dövmeyi nerden biliyor diye düşünmeden edemedim alev yan tarafa çekildiğinde bir adamın sinsice güldüğünü gördüm anında kaşlarım çatılmıştı mineye döndüğümde gülmesini silinmişti ama hala dimdik duruyırdu allah aşkına kim bu adam?...
İnşallah beyenmissinizdir raz kısa olmuş olabilir elimden bu kadar geldi öpüldünüzzz lütfen vote ve yorum yapın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutluluğun Sevimli Formülü
De Todoortada en yakın arkadaş eski bir dost ve kabullenemeyeceğin bir kardeş var ama en önemlisi hatalarıyla kabul edebileceğin güzel bir aşk var güzel bir kitap sizi bekliyor