Geçmişin Hayaleti 3.bölümün fargmaı sizlerle...
"Bunu komik mi buldun?"
"Orası Mysic Falls , orada normal şeyler olmaz.Şaşırmadım."
***
"17 yıl önce ,ıssız bir sokakta baş ağrısıyla uyandım.Nerede olduğumu anlamaya çalıştım ama bulamadım. Sonra kendimle ilgili hiç bir şey bilmediğimi farkettim. Issız sokakta ilerlerken bir kadın gördüm ve birden açlık hissettim ama normal bir açlık değ..."
"Canın kan istedi anladık."
"Sözümü bir daha kesersen dişlerim."dedi vampir dişlerini gösteren bir sırıtışla.
***
"Halam arıyor,bakmam gerek."
"Seksiymiş."
***
"Neşeli falan değilim. Lili, az önce babanı aradı ve onun yanında 5 dakika bile kalmadığını söyledi.Bak nasıl hissettiğini biliyorum. Bende biyolojik annemle tanıştığımda böyle olmuştu.Gerçi o beni tehtit etmişti ama olsun. Neşelendirilmeye ihtiyacın olabileceğini düşünmüştüm."
Gözümden bir damla yaş aktı. Ian'la konuşurken annemi unutmuştum. Boğuk çıkan sesimle "Damon ne demişti?"dedim.Damon benim kahramanımdı. Onun söylediği her şey benim hayatımı yaşama biçimimdi.O benim idolümdü.
"Onun berbat biri olduğunu.Beni hakketmediğini ve şansını,beni bırakıp gittiği gün kaybettiğini söylemişti. Evlatlık olduğumu öğrendiğimde bana onları aramamam gerektiğini söylemişti. Bazen keşke onu dileseymişim diyorum."dedi. Ağladığı sesinden belli oluyordu."Eve geldiğimde bana bir Damon masalı anlatır mısın?"diye sordum hıçkırarak.
***
Eğer halamı azıcık ta olsa tanıyorsam şuan evdeki "Damon odasında" ağlıyordur.
***
"Seninle eve kadar yüriyim.Hem bu saatte eve yalnız gitmemiş olursun hemde ben yeni en iyi arkadaşımın evini öğrenmiş olurum.Belki beni acayip ateşli halanla da tanıştırırsın?"
***
Onu bozmayı umarak "Bak halamın acayip seksi olduğunu biliyorum ama sana anlattım,onu dönüştüren erkek arkadaşı öldükten sonra erkeklerden uzak durmaya karar verdi."dedim. Sırıtışından hiç bir şey kaybetmeden "Belki doğru erkekle tanışmamıştır?"diye sordu.
***
"Yani babam ve halam yeni tanıştığım bir "Vampir" eve getirirsem beni doğrarlar.Hem bu gün için bu kadar atraksiyon bana yeterde artar bile."
***
Ian,içgeçirdi ve "Pekala,öyle olsun bakalım ama şimdi bana okuduğun okulu söylemelisin.Sonuçta en iyi arkadaşımın okulunu bilmemem tuhaf olur değil mi?"dedi.
***
Ian'a Damon'u anlattığımda "Ölmesi kötü olmuş bayağı kafa adama benziyor doğrusu.Halanı neden bu kadar kötü hissettiğini anlıyorum.Ona gerçekten aşıkmış."demişti.
***
"Eee senin şu seksi vampir ne alemde?Halanın onu reddediğceğini düşünmene inanamıyorum.Bence halan onu görünce üstüne atlar çünkü herif tam üstüne atlamalık.Şahsen ben kendimi zor tuttum."
***
"Öyle bir herifle James'in arasında seçim yapmak zorunda olsam,hatta dur olmsam bile o herifi seçerdim."
***
"Sana dokunduğumda bir karga.Sis vardı ve bir adam.Sonra esmer bir kız çıktı ve şöyle dedi "İiçmden bir ses bunların başlangıç olduğunu söylüyor." Ardından halan geldi ve kıza sarıldı.Miranda,bunların ne anlama geldiğini bilmiyorum.Üzgünüm canım."
***
Hazel'ın bana iyi olup olmadığımı sormasını duymamazlıktan gelip var gücümle eve koştum.
�
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Hayaleti
VampireDamon'ın ölümünden sonra hafızasını sildiren Elena'nın, aniden herşeyi hatırlamaya başlamasının ardından, küçük kardeşiyle birlikte kasabadan ayrılması, yeni hayatların başlangıcı oldu. Bu sırada Damon,Bonnie sayesinde hapis olduğu sahte Mystic Fall...