Hayal Kırıklığı...

349 102 10
                                    

Bölümün başlığı dikkatinizi çekmiştir umuarım.Size bu sabah yaşadığım büyük hayal kırıklığını anlatıcam. Sabah Facebook'a girdiğimde Ian'ın verdiği röpörtajlardan birinden kısa bir kesitle karşılaştım. Kesitin İngilizce halinin resmi var ve Türkçe'si de şu şekilde:
Ian : "Kat Graham sadece kız kardeşim değil, aynı zamanda yetenekli, muhteşem ve benim kızım. Bence bizimki çok havalı bir ilişkinin tarifi. Seni 25 kez öldürmeye çalıştım, ölü-gibi-uyuyan-sevgilimin en yakın arkadaşın ve en başında o noktada olmasının sebebisin. Ve seni aslında öldürmem gerekirken öldürmedim. Sana her 2 saniyede bir bakıp seni yolda giden bir arabanın önüne atmayı hayal ediyorum. Ama seni seviyorum. Ve süper derecede ateşlisin. Ve Kat Graham ile birlikte çalışmayı seviyoruz çünkü Ivana C. adlı aynı oyuncu koçuyla çalışıyoruz. Bu yüzden Bonnie ve Damon birlikte çok eğlenceliler. Aynı zamanda Bonnie ve Damon'ı bunca sezon birbirlerinden bu kadar uzak tutmalarının sebebi de bu. Çünkü en başından beri her şey hep Damon & Elena ile ilgili olmalıydı ama Bonnie & Damon'ı ekranda birlikte görduğünüzde, ortada inkar edilemez bir kimya var. Ortada uzun zamandır bastırdıkları bir şey var, ne demek istediğimizi anladınız mı?"

Bu benim için gerçekten büyük bir hayal kırıklığı.Bu resmi ve yazıyı gordukten sonra sahip olduğum tüm dergileri önüme döktüm ve hepsini tek tek inceleyip içinde Ian'a dair olan röpörtaj,resim,anket gibi şeyleri kestim ve posteriyle birlikte çope attım.

Benim için Ian Somerhalder öldü artık.Nikki'yle birlikre olduktan sonra gerçekten çok değişti.Eskiden mankenlik günlerinden bahsetmekten hoşlanmayan yakışıklılığıyla değilde yaptığı iyiliklerle dünyayı daha iyi bir yer yapma çabalarıyla gündeme gelmek isteyen adam şimdi ben diziden ayrılsaydım dizi kesin biterdi gibi cümleler kullanıyor.

Yıllar biyunca inanıp,arkasında durduğumuz,desteklediğimiz, antileriyle kavga ettiğimiz,ödüller kazanması için bilgisayarın başından ayrılmadığımız çiftin bir kimyası olmadığını ama 6 yıl boyunca birbirleriyle olan neredeyse her sahnesinde,birbirlerini öldürmeye çalışan bir çiftin kimyası olduğunu idda ediyor.Bu benim için yolun sağ tarafından yürüyen bir adamın ve yolun sol tarafından yürüyen bir kadının arasında bir kimyabolduğunu söylemekden faksız.

6.sezonun başında sözde çift Bamon'u birlikte başka bir dünyaya hapsetmelerinden önce Ian Somerhalder'ın kimyaya sahip çift Bamon'dan bahsetdiğini hatırlamıyorum.

Tamam,Nina'yla ayrılmış olabilirsin. Buna her ne kadar üzülsemde bir şey yapamam.

Tamam,Nikki'yle evlenmiş olabilirsin. Aynı sekilde bunada be kadar üzülsem bir şey yapamam.

Nikki'ye deli gibi aşık da olabilirsin, hadi bunada tamam ama bunu işe yansıtamazsın.

Eğer sen sırf Nina'yla ayrıldın diye Delena desteklemeyi bırakabilirsin orası bizi ilgilendirmez ama varolmayan bir çifti övmek için bizim yıllarımızı verdiğimiz çifti çöpe atamazsın.

Stelena destekleyenlerin kimisi halk oylamasıyla verilen ödülde Ian'a oy veriyor olabilir ama sana o ölülleri kazandıran biziz.

Ian son zamanlardaki davranışlarla bir çok hayran kaybetti ve bumdan sonra halkın oylamasıyla verilen ödüllerden hiç birini alamıycağını düşünüyorum.

Aynı zamanda Candice'ın hamileliğiyle ilgili verilen bir röpörtajda konuyu Bamon'a getiremediği için Candice ve Damon'um bebeği gibilerinden bir şey söylüyor.Caroline'ın Elena'nın en yakın arkadaşı olduğunu ve Damon'la Care arasında bi kaçamağın olabiliceğini böyle şeylerin normal olduğunu söylüyor.
Videonun alt yazılı hali multide var...

Şu andan itibaren Ian Somerhalder benim için 3 hikayemde başrol için seçtiğim ve eskiden hayrannolduğum sıradan biridir.

Not:Şuan 3 hikayeme de yeni bölüm yazıyorum (GH,OOMM,MP) En kısa zamanda yazmayı bitirdiğim anda paylaşıcam....

Geçmişin HayaletiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin