3.Bölüm:"Vizyon."

405 115 1
                                    

Selam millet,kısa bir tatildeydim ve geri döndüm.Tekrar gitmeden önce size bir bölüm paylaşmak istedim.Bu gün bayağı gaza geldim ve defterimde yazılmayı bekleyen 3 bölümü de bilgisayara geçirmeye ve devamını da getirmeye karar verdim yani planımı gerçekleştirirsem gitmeden önce bölüm olmasa da bir fragman yayınlarım.Her bölümden önce fragman koyucam,öyle bir karar aldım. Her neyse umarım beğenirsiniz,yorumlarınızı bekliyorum.

Not:Bölümler kısa ama ben daha önce deftere yazmıştım ve o zaman 5-6 sayfaydı ama buraya geçirince daha kısa oldu ve bende biraz üşengeç olduğumdan bölümleri uzatmadım.Bir kaç ölüm sonra bölümler daha uzun olarak gelecek.

Multi: Miranda ve Hazel

3.Bölüm:"Vizyon."

Güldüm.Tek kaşını kaldırarak "Bunu komik mi buldun?"dedi ama sesinden eğlendiği belli oluyordu.Gülmeye devam ederek "Orası Mysic Falls , orada normal şeyler olmaz.Şaşırmadım."dedim. Bir an duraksadı şaşırdığı yüzünden belli oluyordu. "Oradan mısın?Yada onlardan mısın?"dedi şaşkınlığı sesine yansıyordu.

"Aslında halam ve babam oralıymış ama ayrılmak zorunda kalmışlar.Sen oralı mısın? Yani onlardan san ne demek istediğimi anlarsın." Dedim.

Sırıtarak "Kastettiğin şeyler vampirler mi?Evet onlardanım.Hafızamı kaybettiğim için nasıl,kim tarafından yada kaç yaşında olduğumu bilmiyorum."dedi.Gülümsedim ve "Halam bir vampir ve babamı 18 yaşındayken dönüştürmüş.Bunu yaptığında ben sadece bir kaç aylıkmışım. Halamı da erkek arkadaşı dönüştürmüş.Ama 17-18 yıl önce ölmüş onunla birlikte babamın cadı olan kız arkadaşı da ölmüş.Onlar ölünce çok fazla acı çektikleri için ülkenin diğer ucuna yani buraya taşınmışlar.İşte benim hikayemin özeti bu.Sen hafızanı kaybettiğin için başını hatırlamıyorsun,peki sonra neler oldu?" dedim. Sonunda açıkça konuşa bileceğim bir arkadaşım olmuştu.Aslında okulumda cadı olan bir arkadaşım var. Hazel ama o da tam bir sürtük.Halam ondan pek hoşlanmıyor,aynı şekilde bende bu yüzden ondan pek konuşmayız.

"17 yıl önce ,ıssız bir sokakta baş ağrısıyla uyandım.Nerede olduğumu anlamaya çalıştım ama bulamadım. Sonra kendimle ilgili hiç bir şey bilmediğimi farkettim. Issız sokakta ilerlerken bir kadın gördüm ve birden açlık hissettim ama normal bir açlık değ..." sözünü kesip "Canın kan istedi anladık."dedim.Tanıdığım tüm vampirler -Halam ve babam- kana olan arzularını uzunca anlatmaya bayılır. "Sözümü bir daha kesersen dişlerim."dedi vampir dişlerini gösteren bir sırıtışla.

İç çekerek "Tamam ama sende uzatma.Kan mevzusuna girersek yarın sabaha anca biter hayat hikayen."dedim. Güldü ve devam etti "Birden nereden geldiğini anlamadığım bir hızla kadının yanına gidip boynuna saldırdım.Kadın ölmüştü ama dişlerim hala boynundaydı.Arkamdan birisi kadının öldüğünü onu bırakmamı söyledi.Arkamı dönüp baktığımda kumral bir çocuk gördüm.Bana sırıtarak bakıyordu.Adı Tate'miş,Tate 300 yaşında bir vampir.Ona olanları anlattım.İşte Tate o günden beri en iyi arkadaşım.Kim olduğumu bulamadık ama vampirlikle ilgili her şeyi bana o öğretti.17 yıl boyunca İngiltere'de yaşadık.Londra'dan başladık ve tüm İngiltere'yi dolaştık.Şimdiyse Seatlle'a temelli taşındık.Yani dikkat çekene kadar.Bu ilk günümüz ve ben şimdiden arkadaş edindim. "dedi gülümseyerek.

"Mysitic Falls yakınlarında kendine geldiysen belki de oralısındır yada belki orada seni tanıyan birileri olabilir.Oraya gidersen belki kim olduğunu bulabilirsin."diye bir tahminde bulundum. Gülümsedi ve "Bende düşündüm ama oraya giremiyoruz,sınırı geçmeyi denedim ama göğsümde koca bir delik açıldı ve insan gibi hissettim.Yani,bilirsin işte canım fena yandı.Ailen oralıysa ne demek istediğimi anlarlar işte.

Geçmişin HayaletiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin