Merhaba,biliyorum çok uzun zaman oldu ama bilgisayarı elime almaya vaktim olmadı.Geçen bölümde size bayağı gaza geldiğimi ve yazacağımı söylemiştim ama ne yazık ki tek bir kelime bile yazmaya fırsatım olmadan tekrar tatile gittim ve tatildeyken teyzemin kanser olduğunu öğrendim.Bunu duyunca dayım ve diğer teyzem kalkıp Bingöl'den geldiler tüm evi bir telaşe sardı,ardından dayım bu evde kanserli hasta bakılmaz dedi ve büyük çaplı bir ev arayışına girdik.Şuan evdeki eşyalar toplanıyor ve ben bulduğum bir boşlukta oturup bölümü okudum ve fragmanını yazdım.Şu sıralar büyük bir telaşemiz var ve bölümler gecikebilir.Bölümler hazır ama girip paylaşmaya vaktim yok.Umarım beni anlarsınız.
Yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum.Yorumlar gerçekten çok az.Bana hikayede olmasını istediğiniz şeyleri yada beğenmediğiniz böyle olmasın dediğiniz yerleri lütfen bildirin.Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın.
4.Bölümün Fragmanı:
"Bu gün evde olduğumu biliyordum ve bana birkaç Damon hikayesi anlatırsın diye koşarak geldim. "
***
Damon'un harika yemek yaparmış,o öldükten sonra halam onun ansını canlandırmak için onun kadar iyi yemek yapmaya karar vermiş.Halam birkaç kurstan sonra harika yemek yapmayı öğrenmiş.Ne zaman mutfağa girse aklına Damon'la mutfakta geçirdiği zamanlar gelirmiş.
***
Sözümü kesen Damon'ın dudakları oldu.
***
Tam o sırada koridorun ışığı yandı ardından da bir kırılma sesi geldi ve son olarakda halamın "Lanet olsun." deyişi.
***
Tekrar üst kata çıkıp Damon'un odasının önünde durdum.Bir odanın kapısına birde anahtarın durduhu çekmeceye bakıyordum.Ardından kendi kendime "Ruhu bile duymaz."dedim ve çekmecyi açıp anahtarı aldım.
***
Odanın kapısını açıp 15 yıldır kahramanım olan adamı -yani resimlerini- görücektim.heycanla anahtarı deliğe yerleştirdim ve kilidi çevirdim.Derin bir nefes alarak kapıyı açtıp içerigirdim.
Oda da sadece bir yatak ve büyük bir şifonyer vardı.Şifonyerin üstü ve duvarlar çerçevelerle kaplıydı.Hızla şifonyerin yanına gidip ilk resmi elime aldım ve şok oldum.
Resimde halam ve Ian sarılıyordu.hızla diğer resimlere baktım.Babamla,Stefan'la ve Caroline olduğunu tahmin ettiğim sarışın bir kızla olan bir sürü resim vardı.Duvarda da farklı yerlerde farklı insanlarla birlikte çekıimiş Ian'ın resimleri vardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Hayaleti
VampirosDamon'ın ölümünden sonra hafızasını sildiren Elena'nın, aniden herşeyi hatırlamaya başlamasının ardından, küçük kardeşiyle birlikte kasabadan ayrılması, yeni hayatların başlangıcı oldu. Bu sırada Damon,Bonnie sayesinde hapis olduğu sahte Mystic Fall...