5 years of One Direction

857 83 17
                                    

23.07.2010

Ziua care ne-a schimbat viata.Ziua care le-a schimbat viata.

Aparent, o zi calduroasa de vara.O zi obisnuita.Pana cand...



5 baieti.

5 adolescenti, care cu 5 ani in urma, venisera cu mari vise si sperante la X Factor-UK.

Este incredibil sa te gandescti ca numai cu cativa ani inainte, membrii trupei nici nu se cunosteau intre ei.Erau doar niste tineri britanici si un irlandez care sperau ca intr-o zi vor da lovitura.

Pe-atunci, nu erau cunoscuti drept One Direction.Ei erau Niall (din Irlanda), Zayn (din Bradford), Liam (din Wolverhampton), Harry (din Cheshire), si Louis (din Doncaster).

Dupa cum bine stiti, au particiat separat la auditiile X Factor.Harry cu "Isnt she lovely", Louis cu "Hey There Delilah", Zayn cu "Let me love you", Niall cu "So Sick" si Liam cu "Cry me a river".Acesti 5 baieti au impresionat juriul cu talentul lor, cu pasiunea pentru cantat.Cat de tineri si emotionati erau atunci!Dar aveau cu totii un vis, care avea sa devina curand realitate.

Exista si un "dar".

In timpul etapei de cantonament, cei trei jurati (Simon Cowell, Nicole Scherzinger si Louis Walsh) le-au dat o veste oribila: nu se calificasera in urmatoarea etapa ca artisit solo.Erau demoralizati.Imagineaza-ti cum ar fi fost ca povestea lor sa se fi sfarsit in acel moment!

Insa...

Lui Nicole i-a venit ideea sa-i reuneasca intr-o trupa.Baietii au fost usurati la aflarea vestii ca nu vor fi eliminati si au raspuns provocarii de a invata cum sa colaboreze ca trupa.Au profitat de sansa acordata si astfel s-a nascut ONE DIRECTION.

Nimeni nu stia daca fformula de 5 avea sa functioneze."Nu m-am gandit niciodata ca voi ajunge sa cant intr-o trupa.Cand eram acolo, insa, si se intamplau lucruri frumoase, cand am inceput sa-i cunosc pe baieti, nu am mai ezitat nicio clipa.Avem fiecare dintre noi un timbru al vocii diferit si un stil propriu, dar este un avantaj, pentru ca putem sa profitam de punctele forte ale fiecaruia"-Zayn spunea.

"Ca sa incep cu inceputul, ne-a fost foarte greu, pentru ca toti eram orgoliosi si voiam sa ne remarcam in cadrul grupului.A fost dificil.Acum suntem cei mai buni prieteni"-Louis explica.

Au continuat sa evolueze in cadrul show-ului si curand baietii reuseau sa impresioneze cu prestatia lor in medie 16 milioane de telespectatori in fiecare saptamana.Interpretau piese celebre si cu fiecare emisiune era evident ca incepeau sa capete curaj si sa colaboreze din ce in ce mai bine.Vocile lor se completau unele pe celelalte, incepeau sa inteleaga cum puteau transmite armonie si functiona ca un tot unitar.

Pe data de 12 decembrie, One Direction a castigat locul al treilea in competitie.Desi nu erau marii castigatori, era calr ca se dezvoltase un nucleu de fani consecventi in jurul lor.Nu a trecut mult si baietii au semnat primul contract cu casa de productie a lui Simon Cowell (totodata si mentorul lor la X factor)

Incetul cu incetul, acesti 5 tineri au devenit cel mai popular boy-band din lume.Au devenit idolii a milioane de fane, au inceput sa produca albume(Take me Home/Up all Night/Midnight Memories/Four), hit-uri peste hit-uri care au urcat pe primele locuri ale topurilor muzicale.

Au inceput sa mearga in turnee, au inceput sa castige premii-fapt datorit muncii lor, ba chiar au dedicat fanelor cateva parfumuri.(Our moment/That moment/You and I/ Between us), au scris carti, au scos filme despre viata lor in turnee si nu numai.

E imposbil ca cineva sa nu fi auzit despre One Direction si reusitele lor.Cu siguranta exista hateri, dar cui ii pasa de ei?

Dar a venit o zi...care a distrus inima tuturor directionerilor.Ziua de 25.03.2015.Zayn Malik a parasit trupa.Voia o viata normala, fara lumina reflectoarelor.Plecarea lui a facut ca jumatate din glob sa planga atat de rau, incat sa ajunga la urgente.Au fost si sinucideri.Unii au ramas in picioare, altii au cazut.

Mai stiti fetelor ce spuneam?

"One D nu va mai fi la fel fara Zayn."- total de acord.Credeam ca One D fara Zayn nu va exista.Dar uite-ne aici.Alaturi de cei 4 ingeri care au mai ramas.Poate "the Bradford bad boy" se va intoarce intr-o zi...

Mesajul meu pentru voi.

Scriu asta cu speranta ca intr-o zi, trupa mea preferata va vedea asta.Nici nu stiu cu ce sa incep.Am spus lucrurile astea de mii de ori, dar tot imi face placere sa le spun.Ma intreb cateodata...Daca ei nu se inscriau la X factor?Daca nu ar fi format o trupa?

Ei bine, nu mai scriam asta.De ce ii iubesc asa mult?

Ei bine, la cate au facut pentru noi, pentru fetele lor, la cate vieti au salvat.(da, chiar au salvat).Putem crede ca au fost trimisi de Dumnezeu.El a trimis ingeri, fara aripi (pentru a putea trece neobservati), sa salveze oameni care se indoiau de exsitenta lor in aceasta lume.Asa se explica si vocile lor ingeresti, aproape neegalate de alti artisti la ora actuala.Poate nu am fost alaturi de ei chiar de la inceput, insa ma consider directionera in adevaratul sens al cuvantului.

Ii iubesc pentru ca ne iubesc pe noi, directionerele, chiar daca probabil pe multe din ele nu le cunosc.Le iubesc pentru ca sunt alaturi de ei in momente dificile din viata, pentru ca au atata admiratie fata de ei.

Sunt frumosi atat la exterior, cat si in interior.Sunt frumosi, amuzanti, destepti, talentati, iti inveselesc ziua, sunt adorabili.

Iit face placere sa-i asculti, mai ales live, adevarati artisti fiind.Rup scena in doua cu performing-urile lor.Ahh, si melodiile lor, iti ajung la suflet:"Little things/You and i/Story of my life" si multe altele.

Stiu dragelor ca asteptati ca si mine, momentul in care vor veni si in Romania.Momentul in care vor urca pe scena si vor interactiona cu publicul roman.Momentul in care vor spune "I love you Romania.Incredible country".Ne va veni si noua timpul...





Deci, cam asta e mesajul meu.Cam lung?Il va citi oare cineva?

Mai intai am vrut sa scriu scurta lor istorie si apoi am transmis mesajul pe care il voiam.

5 ani de One Direction.5 ani plini.Baietii merita totul.Sunteti un fandom minunat.Suntem cel mai frumos fandom.Cea mai mare familie.Cea mai frumoasa.Va iubesc baieti din tot sufletul meu!

Va iubesc la fel de mult pe voi, directionerele.

La multi ani!

Dia xx

 





Directioners Are Legends.Legends Never Die ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum