ABOUT OUR BOYS

495 42 12
                                    

Pai...

A aparut BRAVO si are un super poster cu ei.

IM IN LOVE.

Si o sa gasiti

*ZAYN MALIK si PERRIE EDWARDS s-au despartit.

*5 vedete care ar iesi la o intalnire cu fanele. NIALL

*Si...avem poza lui Liam la horoscop :3

Apropo...am gasit comentariul asta pe BRAVO

"De ce nu e Ariana Grande in poster? Bine ca puneti 1D, in loc sa puneti adevaratele talente..."

Nu m-am putut abtine si i-am raspuns :))

"Uhm...

adevarate talente?
Ariana Grande?
Ok, imi place Ariana, dar nu e nici pe departe la fel de buna ca One Direction.
Baietii astia rup scena in 2 cand canta live.Sunt cei mai buni artisti la ora actuala, sunt neegalati.
Daca nu stiti, ar trebui sa taceti din gura si sa-i ascultati live."- si poza cu ei :))

Si am uitat sa va spun de o chestie, de acum o saptamana.

Probabil o stiti, dar tot simt nevoia sa o scriu :))

Louis Tomlinson și Liam Payne au inimi de AUR! Gestul lor a făcut zeci de copii să plângă 

Louis Tomlinson și Liam Payne au dovedit încă o dată că au inimi de aur! Cei doi cântăreți de la One Direction au participat aseară la Believe in Magic, un bal de caritate dedicat copiilor pe moarte.

Foarte tare! Louis și Liam și-au petrecut ieri puținul lor timp liber împreună cu fanii bolnavi. După săptămâni întregi de concerte non-stop, majoritatea artiștilor aleg să se odihnească. Cei doi ne-au demonstrat încă o dată (dacă mai era nevoie) că sunt niște oameni deosebiți și că își iubesc maxim fanii.

,,Le mulțumesc frumos tuturor celor care au făcut posibilă această noapte și celor care susțin această cauză", a spus Louis. ,,Chiar e foarte important. Ideea balului din seara asta a fost să le ofere tuturor o noapte de neuitat și să strângă bani pentru ca Believe in Magic să continue".

După acest discurs, Louis și Liam s-au plimbat de colo-colo prin cameră, vorbind cu toți copiii și pozându-se împreună cu ei. How sweet! 

Liam s-a simțit atât de bine, încât a ajuns chiar să fie pictat pe față!

Din păcate, Harry Styles și Niall Horan nu au fost prezenți la eveniment. Suntem convinși că cei doi au avut motive întemeiate să lipsească și că și-ar fi dorit să participe de asemenea!

VAIIIIIIIIIIIIIIIIIII

LA MEDIA.

AM GASIT ACEST VIDEOCLIP.TREBUIE SA IL VEDETI NEAPARAT.FAC PE MINE DE RAS.

SUNT BAIETII, FAC PE CANTARETII LA ETNO.DOAMNEEEE.MORRR.

DACA NU VA MERGE AICI VIDEO, SCRIETI PE YOUTUBE "One Direction-Dedicatii Etno TV."

VAI.

Este un pamflet si trebuie tratat ca atare.Nu e ceva jignitor sau rau.

Trebuie neaparat vazut.Deci e prea tare...


Directioners Are Legends.Legends Never Die ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum