HELP

388 32 36
                                    

AJUTORRR :))
Pe Bravo, e o mare cearta.lol

Priviti si voi :))

E vorba despre urmatoarele postere.Multi vor cu Zayn/Ariana sau coreeni.

Discutie:

-Ai dreptate! Chinezii/Coreenii aia nu au ce cauta in revista asta! Revista este pentru adevarate vedete, talente, nu nimicuri!  

-Nimic ii ma-ta! Tu sti macar cati ani au stat ,,nimicurile'' alea sub antrenamente?! Eu zic sa taci dracu, acum hai, du-te, plangi si baga The Story Of My Life! ;)  

-De ce sa plang! Ca esti tu proasta?! Ca daca da, o fac, doar sa stiu! Eu ascult cu placere muzica idolilor mei, n-am niciun motiv sa plang.

Asa ca mai bine taci tu si plangi, iar intre timp baga si o piesa din-aia de la uratii aia care-ti plac tie si nu te mai lua de ADEVARATELE TALENTE! ;-)

-Hai, pe bune?

VAIIIIIIIIIIII.CAT AU MUNCIT.BIETII DE EI.
Dar One Direction?
Ei crezi ca nu au muncit?
Au muncit pe branci.
Sunt cei mai buni artisit la ora actuala, sunt neegalati la cum canta live.Intelegi? :)
Si mai bine, plang pe "Story of my life", decat sa ascult galagia facuta de coreeni. :)-eu :)) 

-Ariana are o voce de invidiat si nu cred ca vreun tip din 1D se compara cu ea. Ei "rup scena" doar cand sunt toti 4, dar singuri nu cred ca-i ajung Arianei nici macar la degetul mic, scuze ca-ti spun. Nu am nimic cu ei( bine ,poate ca mint 😄) dar daca tie ti se pare ca acele fiinte canta mai bine decat Ariana te poftesc sa mergi inapoi in cutia ta si sa ne lasi pe noi( oamenii care nune luam de alte trupe sau catareti decat daca cineva ne ataca) in pace si tu sa traiesti in lumea ta si promite-mi ca ma invinti la nunta ta cu Harry, ok? 😘 - SE REFEREA LA COMENTARIUL MEU, LEGAT DE ARIANA.(Uhm...

adevarate talente?
Ariana Grande?
Ok, imi place Ariana, dar nu e nici pe departe la fel de buna ca One Direction.
Baietii astia rup scena in 2 cand canta live.Sunt cei mai buni artisti la ora actuala, sunt neegalati.
Daca nu stiti, ar trebui sa taceti din gura si sa-i ascultati livE)

-Hai, ma, taci!

Ca am vazut.o eu si pe Ariana Grande cum canta.
Eu nu am nimic cu ea.Mie chiar imi place.Doamneee, intelege, draga mea :)
DAR
IN COMPARATIE CU ONE DIRECTION, sa fim seriosi :)
Sa recunoastem :)
Nici ca imi pasa de parerea ta.
ONE D tot sunt mai buni.
Ah, si ghici?
Mie tot nu imi pasa de ce zici.
Cu siguranta o sa te invit la nunta mea cu Liam.
Sper ca o sa gatesti bine. .)
Sorry, nu te pot auzi :) -tot eu :))

Si multe altele, in care se iau de Zayn si chestii...

Hai si voi la comentat! :))

La lupta, fetelor :))))))

Apropo, acolo mi-am pus un nume aiure.Alina.))

Si la fiecare comentariu am poza cu One D :)

Apropo, nu am nimic cu Ariana.Dar...cand vad ca cineva chiar se ia de One D, o mai dam naiba de treaba :))

Inca un apropo.

MAXIM a scos o noua melodie :)

De ce mi se pare ca acum la copiaza si stilul vestimentar? -_-

Sau exagerez eu? :)))))))


Directioners Are Legends.Legends Never Die ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum