OH, DOAMNE!!!
IMI PARE ASA RAU CA NU AM SCRIS MAI DE DIMINEATA, CAPITOLUL.
OH DOAMNEEEEEE
PLANG SI MA UIT LA FILMULETE CU LIAM.
Pregatisem ceva mult mai lung, dar mi s.a părut ca nu a ieşit bine.
Doar atat am de spus.De cand l.am vazut, prima dată, mi.a facut inima să bată in ritm alert.Imi placea de el.Foarte mult.
Treptat, acest "il plac pe Liam" s.a transformat in "il iubesc pe Liam".
Si da, il iubesc mai mult decat orice.Il iubesc mai mult decat propria.mi viata.Il iubesc foarte foarte mult.
Ştiu ca nu vede mesajul asta si mă cam doare...dar.
Pentru mine, Liam e un înger, un erou, un om atat de minunat, un om atat de iubitor, un om atat de simplu si frumos.
Liam, ştiu ca vrei să fii Batman, dar ai salvat mai multe vieţi decat el, inclusiv a mea si nu ai idee cât îţi mulţumesc.Tu oricum esti un erou, mai bun decat Batman.
Si...v.am mai spus cât il iubesc?
Nu am cuvinte să pot exprima asta.A mai crescut cu un an.Si sunt asa mândră de el.Asa mândră.
Are 22.
Liam a fost un luptător si încă este (media).
Si aş vrea să stie ca exist.
Si aş vrea să stie cât il iubesc.
Si aş vrea ca măcar o dată să il iau in braţe si să îi spun "Im Mrs Payne.A Liam girl and proud of it."Eu imi doresc ca Liam să fie fericit, SANATOS, să rămână exact asa cum e.
La mulţi ani, Liam James Payne!
Happy bday, my heart, my soul, my sun and my world, Liam James Payne! <3