Bölüm 1

88 5 4
                                    

Adım efsun esmer 170 sularında, kahverengi gözlü- sol gözümün küçük bir kısmı yeşil babamdan almışım- yüm, belime kadar gelen saclarımla , güzel denebilecek bir kızım. Samsunda yaşıyorum ve inanılmaz şekilde insanların duygularını hissedebiliyorum. Bunu yapabilmem beni çoğu insandan uzaklaştırdı. hatta deli bile dediler. ilk zamanlarda bende deli olduğumu düşünmüştüm.

İnsanların duygularını hissetmek oldukça garip bir duygu. Ben hissetmek diyorum çünkü okumak farklı bir şey; okumak için kendin istemelisin ama bu bende istemsiz oluyor hemde gerçekten hissediyorum. İnsanların duyguları bir rüzgarmış gibi düşüncelerime çarpıp beni içine alıyor ama zamanla bunu engellemeyi öğrendim. Çünkü gözlerimle karşıdaki insanların gözlerine baktığımda sezebiliyorum tüm bu duygu, düşünceleri. İnsanların gözlerine bakmadan konuşmaya çalışıyorum bu da oldukça zor bir şey.

İnsanların duygularını hissetmeye ne gariptir ki 18 imde başladım şuan 19 yaşındayım ve kitapçı dükkanına sahibim. Hayalimdeki gibi. Bunun için uzaktaki babamdan biraz yardım aldım diyebilirim. Annemle ve erkek kardeşimle yaşıyorum. Yaklaşık 6 ay kadar önce babam İngiltere'ye gitti. Daha öncede bir çok şirkette çalıştı ama maaşı iyi bir iş bulamamıştı. Şuan ünlü bir şirkette genel müdür olarak maaşı harika bir iş buldu bu sayede maddi sıkıntılardan ve aldığımız eve olan borcumuzdan kurtulduk diyebilirim. Annemde yakın arkadaşı olan Seda hanımla birlikte (benim dükkanıma 2 blok ötede) bir çiçekçi dükkanına sahip. Aslında annem üniversite okumam için resmen bana yalvardı üşengeç ve tembel olan ben tabiiki de onun yerine bu dükkanı açmak için bin takla atıp aramda kuvvetli bir bağ olan ve her zaman arkamda olan babamla bir anlaşma yaptım. Dükkanı babamdan aldığım parayla açıcaktım ve eğer işleri idare edemezsem de üniversiteye gidicektim. Dükkanımın açılışının üzerinden 5 gün geçti umarım her şey iyi gider.

Arkadaşlar ilk bölümü bir tanıtım olarak yazdım.Yazım yanlışlarımı hoşgörün yeni yazmaya başladım umarım beğenirsiniz..
Yorum yazarsanız oylarsanız sevinirim arkadaşlar.. Tepkiye göre devam edeceğim..

BİR BAKIŞ ÖTESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin