Capitolul 11 - Lucifer

795 49 2
                                    

Ryan statea intins pe podea, zacand.
Parea ca acea lumina il seaca de puteri.. Cred ca asta se si intampla ..
Nu puteam sa stau cu mainile in san.. dar ce puteam sa fac?

-Alice..

Vocea lui era amarata si seaca. Imi venea sa urlu.
Parca simteam o durere mai mare ca oricare alta. Cred ca sufeream mai mult ca el.

-Alice..L-la multi ani..

-A fost ultima lui suflare..

Am inceput sa plang..

-Derek.. de ce.. de ce?!?!?

Lumina visine disparea incet, incet.

Dintr-o data Ryan nu misca. Din corpul lui iesea tot el, doar ca mai invizibil, imbracat in alb..
Era ca o fantoma..
Nu.. ca un inger..

-De ce arata ca un inger daca este demon?

-Este imbracat alb deoarece exprima personalitatea lui. Daca ar fi fost rau era imbracat in negru..I-ati adio..

-Ryan..

Usor, usor.. se lasa linistea.. nu se auzea nimic. Ryan era ca un cadavru pe podea..

Derek l-a ridicat usor si l-a pus in pat.

-Ce vei face cu el..?

-Vom astepta decizia lui..

-A cui?

-A lui Lucifer.. numai el poate decide daca Ryan va trai sau in continuare.

Mi-am inchis ochii.. si mi-am dorit sa pot sa-l revad pe Ryan din nou..

Pentru o secunda am ametit..
M-am ridicat si am plecat im camera mea unde era intunecat si infricosator.. nu mai bun sa pot plange..

Plangeam.. foarte tare. Ryan tocmai a.. murit.

Fara sa vreau am adormit.

Nu simteam ca dorm desi eram deja adormita.

La un moment dat mi-a aparut in fata o imagine. Era negru, ca de obicei cand ai ochii inchisi.. dar de data asta.. il puteam vedea.

Apoi a venit o lumina alba, puternica. Si m-am trezit pe jos.
Dar nu era un "jos" oarecare.. era un loc intunecat, plin de ceata.

Din minut in minut auzeai tipete. Podeaua era aspra, plina de mici gauri la tot pasul.

Undeva la 5-6 metri, toata ceata s-a indepartat. Un fel de fum negru a aparut..

Fum negru..

Din fumul negru aparuse o persoana. Era imbracata in costum negru, parul negru si lins de pisica care ii impiedicau ochii sa iasa la lumina si.. plutea.

S-a apropiat insistent de mine si a zambit.

-Hmhmh.. draga Alice.. ce te aduce pe aici?

-Cine esti..?

Vocea mea era ragusita si tremuranda..

-Cine sunt? Hm.. cam nepoliticoasa. Inca un motiv sa te omor! Hahahaha..

Sa ma omoare? Nu-mi spune ca.. EL E LUCIFER!

M-am ridicat rapid in picioare si am strigat:

-Tu esti Lucifer!

M-am indepartat putin de frica.. dar el s-a apropiat si mai mult de mine..

-Da, draga. Eu sunt Lucifer!

-Tch. De ce vrei sa ma omori?

-Pentru ca pot!

Pentru o secunda mi-am amintit de Ryan.. trebuia sa trec la subiect.

Iubirea unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum