Am ignorat fata lui ingrijorata si am continuat sa impachetez.
Venise si vremea sa urcam in masina si sa plecam.
-Ryan. Unde vom merge?
-Taci.
"Ce rece e.."
Drumul a durat timp de 3 ore. Pana am adormit. In total erau vreo 7-8 ore. Nu stiam unde mergem.
Da. Deci adormisem..
Visam.. nu visam nimic. Chiar nimic. Dormeam, dar in acelasi timp eram constienta de ce se intampla afara.
M-am trezit si... Eram. Acasa...
Adica.. chiar acasa. La mama si la tata. Eram acasa, in viata mea de zi cu zi.
Am coborat la parter in cea mai mare graba si am observat cum Ryan si Derek stateau de vorba cu mama.
Deci chiar e real...
Nu credeam ca o sa vad vreodata peisajul asta.
Eu care intotdeauna credeam ca...Ryan e un personaj de basm..
-Alice... spune Ryan. Trebuie sa discutam.
-Sa discutam...? Sa discutam!!??? Adica vrei sa spui ca ma abandonezi ?! Ca ma lasi balta?!
-Nu, Alice! Asculta-ma ! Misiunea mea a fost sa te protejez ! Si am indeplinit-o.. Acum esti libera si in siguranta .. Poti sa iti traiesti viata alaturi de mama ta. Ea te-a transferat intr-o alta scoala pentru a nu avea probleme cu colegii tai, Derek va fi mereu aici, cu tine sa te ajute si-
-Poftim? Adica Derek poate ramane dar tu nu?! Ma lasi?! Esti un mincinos! Tot ce vrei este sa sufar! Nu-ti pasa nici macar putin de mine !
-Nu-i adevarat.. Alice..
-Ba e adevarat! Tu doar-
-Eu doar te iubesc enorm de mult! Lasa-ma sa iti explic!
-...
-Lucifer nu mai are legatura cu tine incepand de astazi. Asta a fost misiunea mea, sa te protejez. L-ai invins pe Lucifer, acum e timpul sa plec. Probabil te intrebi unde. Eu sunt demon. Am si alte persoane neajutorate de protejat.
-A, deci eu am fost doar una dintre curvele tale, asa-i?!
-Nu! Niciodata nu te-am considerat asa ! Trebuie sa-mi continui viata de demon. Trebuie sa protejez oamenii.. Eu si Derek am fost de acord sa semnam un act de despartire, in asa fel incat Derek va ramane cu tine. Adica va fi ca un alt frate...
-De ce? De ce imi faci asta? De ce ma lasi cu ochii in soare?
Lacrimile au inceput sa mi se prelinga pe fata, iar ochii mi s-au micsorat si inrosit.
-Nu plange.. Te rog. Nu suport sa te vad plangand. Totul va fi bine. O sa ne revedem curand, iti promit !
-Esti sigur?
-Da!.
-O sa te tii de promisiune?
-Da!
-Nu! Nu vreau sa pleci!
-Alice...
M-a cuprins cu bratele si mi-a pus capul pe pieptul lui.
Continuam sa plang si.. :
-Nu! Stii ceva? Mi-am dat seama abia acum! Am fost o sclava pentru ca... nu te-am iubit niciodata! Te urasc si te voi uri mereu!
-Ce..?
M-am smuls din bratele lui si am fugit in camera mea strigang;
-Nu vreau sa te mai vad niciodata! Mai bine te lasam sa mori!
Uitandu-ma in spate l-am vazut cum o lacrima i s-a prelins pe obraz.. rosu la fata, cu o expresie trista si uimita.
CITEȘTI
Iubirea unui demon
RomanceIn aceasta carte, un om si un demon ajung sa se indragosteasca si se iubeasca.. pana la moarte