Capitolul 14 - Nebunii

725 38 4
                                    

Stai ce? Ce vrea sa insemne asta?!

-Ce ?

-Nu te preface ca nu stii ! E timpul sa ma distrez si eu cu tine!

A inceput sa rada malefic, apoi a urcat repede scarile care duceau spre parter, m-a luat pe sus si m-a dus intr-o camera.

-Ryaan! Ce vrei sa faci?

-Se intelege de la sine! Vreau sa facem dragoste.

-Poftim??

-Cum ai auzit !

M-a trantit in pat. Era un pat mare cu baldachin. Perdelele erau albe si aproape transparente.

Sa lasat usor peste mine, urcandusi mainile incet spre pieptul meu.

Am inceput sa ma sarute pe gat incet, muscand fiecare bucatica din gatul meu.

-Ryan! Termina !

Spuneam ca nu vreau. Dar defapt chiar voiam enorm de mult sa stiu cum e sa faci asta.

Am inchis ochii incruntandu-ma de placere apoi l-am lasat sa faca ce vrea.

Si-a dat seama imediat ca am lasat garda jos asa ca nici nu a mai asteptat. A trecut la actiune.

A inceput sa-mi dea jos hainele. Incet, incet imi saruta abdomenul.

Apoi si-a dat si el hainele jos si a inceput "nebunia" .

.............................................................

Dimineata urmatoare, Ryan m-a pus sa ma pregatesc pentru mutare.
Dar nu stiam ce fel de mutare. Unde ne vom muta?

Fara sa ma gandesc si fara sa vreau, l-am intrebat pe Ryan ceva neobisnuit pentru mine.

-Ryan.. vom ramane mereu impreuna, asa-i?

S-a uitat la mine, apoi a continuat sa-mi impacheteze lucrurile fara sa-mi raspunda.

-Alice..

============================

Speeer ca va placut capitolul desi este foarte foarte sec.
L-am facut extrem de scurt deoarece vine la pachet cu Capitolul 15 - Finalul, care va fi la fel de scurt, deoarece, impreuna vor face ca un capitol normal.

Nu spun mai multe. Citire placuta pentru C.15

Iubirea unui demonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum