Vec nekoliko mjeseci nisam postavila nastavak jer sam izgubila inspiraciju za knjigu i zato jer pisem dvije nove na drugom profilu (punk_milk16), ali sad sam se vratila da dovrsim dokraja.
Nadam se da niste zaboravili ovu knjigu i da cete je nastaviti citati.
Ispravljala sam nastavke jer sam pocela pisati prije godinu dana i jos je bio drugaciji stil pisnjala, pa sam i to promijenila(zarezi, pravopisne greske...).Ne mogu vjerovati da sam na takav nacin mogla pisati hahah :D
Nadam se da ce vam se svidjeti:), postavljam ga bez uređenja jer mi se zuri pisati...
+ovo je 2.dio prijasnjeg nastavka pa ce zato biti kraci od ostalih.
~.~
''Daj mi to.'' Carla je uzela kutijicu koju je pronasla u podrumu kod sefa. ''Vrlo je skupocjeno i vazno.''
''Kladim se da je to istina.'' Rekao je David dok gledao kako Carla pazljivo okrece kutijicu u ruci.''Nije li to kompas?''
Kimnula je i stavila je na stol pokraj otvorene knjige.Mogli ste vec primjetiti da Carla voli citati knjige, jer je to istina.Opustale su je i davale joj mir i tisinu, sto i nije bas mogla pronaci u punoj kuci veselih osoba.Pogotovo sa Lizzie, koja je u fazi glasne muzike za plesanje.
''Vise ne mogu cekati.'' Uzdahnula je i upitala ga pitanje koje si je vec postavljala cijeli dan.''Zasto si ovdje?Mislim, znam da si sa roditeljima, ali ne razumijem kako mozes doci u moju sobu nakon sto si mi provalio u kucu dok sam spavala.''
David je oblizao usne i ustao sa kreveta.Nije ni trebao sjesti, pomislila je Carla, trudila sam se ga lijepo sloziti, a sada ga je upropastio.
''O cemu ti pricas?''Pravio se kao da ne zna, ali Carla zna prepoznati lazljivce.
''Znas ti dobro o cemu ja pricam.''Stavila je pramen kose iza uha da bi ga bolje mogla vidjeti.''Sada zbog tebe imam jednu knjigu manje na polici i bas nju sam danas namjeravala procitati.''
Dosao je do prozora i cvrsto je zatvorio oci.Bojao se visine i pokusao je to sakriti da dokaze da nije Anđeo.Osjecao je Carla misli o tome.Kako i ne bi, kad ima cijelu kucu dokazima o njima.Morali smo se svega rijesiti, nitko ne bi sumnjao u nas.
''Trebao sam tu knjigu.''Kratko je odgovorio i vratio se svome mjesto na krevet.''Zedan sam, mogu li dobiti neko pice?''
Sumnjicavo ga pogledala.''Sto zelis?Gazirano ili negazirano?''
''Obicna voda mi je dovoljna.'' Krenula je prema vratima, a onda ju je njegov zvuk zaustavio.''I hvala.''
Izasla je iz sobe, a onda je David ustao i uzeo kutijicu sa stola.Izgledala mu poznato, ali nije se mogao sjetiti otkuda.Mozda ju je vidio negdje na slici ili u poruci.Poruke vecinom dobivaju u glavi, jer tako je sigurnije da ih ljudi ne otkriju, jer biti Anđeo je stroga tajna.Nikako ne smijes ostaviti dokaze za sobom jer te Arkanđeli kazne na nebu.Vjerojatno se vise ne bi smio vratiti na Zemlji i ljudima koje zeli zastititi i cuvati.
Sjeo je na stolac i otvorio je drvenu kutijicu.Na prvi pogled izgleda kao stari mornarski kompas, no samo Anđeoski pogled moze prepoznati da nije obican.Kompas je svjetlucao zarko zutom bojom, a na gornjem poklopcu su pisale rijeci.
~''Zemlja
U starome izdanju, u podrumu tom,
Godine kao da su stale.
Tajne njegove su skrivene,
Ali ne i zaboravljene.''~
Sjetio ih se.Cetiri glavna elementa.Vatra, voda, zemlja i zrak.Pretpostavio je iz pjesmice da je pronađen u podrumu kuce.Ali kako to da ga nisu osjetili kada su zivjeli ovdje?
''Zar uvijek moras dirati moje stvari?''Carla se pojavila na vratima sa dvjema casama sa vodim i sokom od narance u rukama.''Ajme, zasto svijetli?!''
Pogledao ju je brzo jer nije shvacao.Kako moze vidjeti Anđeoskim pogledom kad je ona obican covjek?Mozda ima neke veze s Anđelima i moze komunicirati sa njima.
''Carla, mi moramo razgovarati.''
~.~
''Ti se zezas, ne?''
Carla je gledala u Davidove oci koje su bile tvrde i ozbiljne.Nije se zezao, bio je smrtno ozbiljan.
''Cekaj, da ponovimo.Ti si Anđeo Gospodnji i stitis ljude.''Kimnuo je glavom da nastavi.''I taj kompas ima veze sa Arkanđelima, a ja mogu vidjeti kako bljesti jer i ja imam nekakve veze sa Anđelima.Jesam li u pravu?''
''Tocno, ali ne znamo kakve ti imas veze sa svime time.''
Zakolutala je ocima, no onda se sjetila njenog i bakinog razgovora.Prisjetila se svih razloga i događaja iz prosle noci.Morat ce mu dati priliku jer to ne bi bilo fer.Mozda stvarno sve to postoji i njena baka nije luda, mozda zaista postoje Anđeli.
''Dobro,''Zapocela je. ''ako je sve to istina--''
''Istina je.''Dometnuo je David.
''--onda moramo pronaci nacin kako sam postalo nesto.''Zavrsila je i mrko ga pogledala jer ju je prekinuo na sred recenice.
Anđeo je ustao sa kreveta i uzeo laptop sa stola.Carla mu jos nije u potpunosti vjerovala pa je stala iza njega i gledala sto David radi sa njenim laptopom.Dosao je na nepoznatu stranicu na internetu i morao je upisati svoj username.
Username: Holy_David23
Password:********
''Zoves se Sveti David?Zar si ti svetac ili nesto slicno?'' Nasmijala se dok je pitala, na sto se on namrstio.Nije volio kada su ga zezali jer nije poznati Anđeo, anjene sale su jadne i nimalo smijesne.
Brzo su se pojavljivala slova i brojke, koje nisu imale smisla za ljude, no to je bio jezik Anđela.Davidov materinski jezik.Napocetku Carla nije razumijela sto pise, no pocele su joj rijeci imati smisla kada ih je nekoliko puta procitala.
''O cemu je ova stranica?''
''Tu su podatci o Anđelima i onome sto te zanima.Pomislis na ono sto ti treba, i pojavi ti se na ekranu.Zakon, zar ne?''Pogledao ju je sa uzbuđenjem u plavim ocima.
Kimnula je glavom i nastavila prevoditi rijeci na laptopu.
''Pise,'' David je poceo citati tekst.'' da se Anđelom moze postati krvlju Vrhovnog Anđela, no mozes imati posebnu i cvrstu vezu s Anđelom preko gena, znoja ili slinom.Jesi li ikad ista od ovog napravila s Anđelom?''
Gledala je u njega dugo kako bi shvatio sto mu zeli reci, no izgleda da nije razumio.Ponekad mislimo da Anđeli osjecaju nase emocije i razmisljanja, no ocito da nije uvijek tako.Ponekda sami trebamo rijesiti probleme bez svojeg Anđela cuvara i biti sam svoj cuvar.
''Davide, jucer si mi stavio ruku na usta, a nesto se postaje i znojem.''Dala mu je mali komadic da sam shvati.
''Oh, Oce moj nebeski.''Promrmljao je i okrenuo se na stolici tako da je gledao u njene smeđe oci. ''Ja sam te pretvorio u polu-Anđela.''
~.~
YOU ARE READING
Angels' Secret Compass - Croatian
FantasyKoliko puta ste se zapitali jesmo li sami na svijetu? Koliko ste se puta zapitali da li je netko pokraj nas? Carla Lockwood nije vjerovala u Anđele,no onda je upoznala jednog.U njenoj sobi.Kada je spavala.Sama. Što biste napravili na njenom mjestu?N...