drugo poglavlje

632 25 4
                                    

____________________________

PRVO-dugo nisam pisala jer koristim drugi profil (punk_milk16) i vec sam zaboravila radnju knjige,ali cu se potruditi napisati je do kraja.

DRUGO-ispravljala sam pogreske kao na primjer-pisano je u 3 licu,pa su nastavci malo izmjenjeni.Preporucujem vam da ponovno procitate knjigu ispocetka:)

Hvala vam!;)

_____________________________

Usla je u blagavaonicu na dorucak ocekivajuci miris hrane, no nista nije osjetila osim proizvoda za ciscenjem s mirisom limuna i dogorjelih svijeca koje su jucer zapalili kada je nestala struja u cijelome gradu.

Na stolu je primjetila bijeli papiric koji je bio naslonjen na vazu s zenstvenim rukopisom:

Dobro jutro.

Otisli smo u grad rijesiti neke stvari u vezi kuce.

Napravi si dorucak ili odi u trgovinu.

-Mama

Nakon sto je procitala poruku svoje majke, usla je u kuhinju i iz hladnjaka je uzela mljeko, a s police cokoladne pahuljice i zdjelicu te je sjela za prazan stol.

Nakon selidbe proslo je vec tri dana,a obitelj Lockwood se jos ne snalazi u novoj kuci.Jednom je Carla usla u sestrinu sobu dok je pjevala karaoke sa svojim glasom bez sluha, a zaparavo je htjela uci u kupaonicu koja se nalazila pokraj Lizziine sobe.Namjeravala je prouciti cijelu kucu bez ometanja, no svaki put kad bi pocela, morali bi nekamo otici ili su dobili nove goste koji su im dosli pozeljeti dobrodoslicu.

Jucer je bila kod svoje bake u domu gdje joj je draga sestrica pokazala najvaznije djelove starackog doma kako bi se mogla sama snaci, a u glavnoj sobi ju je cekala vec nasmjesena baka sa knjigom u svojem krilu.Baka joj je ponovno pricala price o Anđelima koji su sakrili posebne kompase na razlicitim mjestima zbog sigurnosti svojeg naroda i njohovog postojanja.Najvjerojatnije ih neka druga vrsta Anđela zeli napasti i zeli zavladati svijetom, ali im to nedopustaju.

Nakon sto se najela, pospremila je stol i krenula prema dnevnom boravku koji izgelda prazno bez televizora i kompjutora koji je star, ali jos dobro radi.Proucavajuci sobu, primjetila je na zidovima,koji su bili zaljepljeni tapetama, crteze krila i pera koja su pokazivala smjer sirokih vrata dnevne sobe koja su uvijek otvorena.Kada je dosla do vrata,na kvaki se nalazilo slovo A i strelica prema vratima hodnika koja su vecinom bila staklena i vrlo tanka.

Sa zbunjenim licom krenula je prema vratima hodinka gdje na kvaki nije bilo slova nego pero koje je pokazivalo smjer prema gore.Gledajuci prema gore primjetila je slovo N na tankome staklu i smjer pera prema lijevo prema stepenicama koje vode u dubok i slabo osvjetljen podrum kuce Evermore.Na prvoj stepenici podruma, Carla je pronasla slovo G i smjer strelice prema mracnome stepenistu podruma gdje je samo otac Lockwood usao odnijeti kutije u kojima su se nalazile stvari iz kuce koje im nisu bile potrebne.

Odjednom je cula kako se otvaraju ulazna vrata, sto je znacilo da je se obitelj Lockwood vratila kuci.Carla je odustala od svoje potrage te je potrcala prema roditeljima i Lizzie kao da se nista nije desilo.

''Hej Carls, jesi li se najela?'' Upitala je gospođa Lockwood,kada su vec Lizzie i gospodin Lockwood nosili veliku kutiju s televizorom prema dnevnoj sobi koja ce tek sada dobiti televizor, sa sjajem u ocima, koji je znacio da je sve u redu, i sa vrecicama pune hrane u rukama.

''Jesam, a sada sto ste sve to kupili? Ima li i nesto za mene?'' Upitala je svoju majku sa smjeskom na licu.

''Pa ima nesto, no vecinom smo kupovali stvari za kucu.Evo, za tebe imam jednu lijepu ogrlicu i kutijicu za nakit u koju je mozes staviti.''Gospođa je odgovorila kada je dosla do kuhinje i na stol stavila smeđe vrecice i pruzila joj drvenu kutijicu.

Angels' Secret Compass - Croatianحيث تعيش القصص. اكتشف الآن