trece poglavlje

653 20 2
                                    

Sljedeceg jutra, Carla se nalazila ispred police za knjige proucavajuci njihove nazive i godine kada su izdane i napisane.Najstarija je bila ''Moc Anđela'', napisana  1267. godine u danasnjoj Francuskoj, a najnovija ''Povijest Anđela'' , napisana 1902. godine u danasnjem Ujedinjenom Kraljevstvu.

Pogledala je svih 47 knjiga koje se nalaze ispred nje, a sve su o Anđelima sto je njoj bilo mrsko jer se nadala nekim romanticnim knjigama iz srednjeg vijeka, no morat ce se i s ovim zadovoljiti.

Uzela je u ruke ''Moc Anđela'' -Antonio Grawindi koja je napisana rukopisom i pocela je citati trece poglavlje:

Druga velika sposobnost anđela je moc, i ona, također, je neusporedivo superiorna ljudskoj moci.

Kada anđeo nesto zeli, on se nikada ne povlaci. On to zeli svom mogucom snagom, i to se ne moze promijeniti. Njegove odluke su sigurne i neporecive, jer su stvorene uz sve potrebne informacije o onome što zeli. U onome što on radi nema borbe, neme sukoba; on slama protivnika ogromnom snagom.Jedan Anđeo svojom energijom koju posjeduje moze kontrolirati gotovo sve, moze imati kontrolu na vise događaja u jednom trenutku, a to samo potvrđuje koliko moci se nalazi u njima.U ovome je on slika Bozje snage.

Zatvorila je debelu knjigu i uzela je drugu knjigu po redu s nazivom ''Tko su Anđeli?''-Rafael Bonaparte i otvorila drugo poglavlje te knjige:

Anđeli postoje i dijele se u skupine: anđeli duhovnosti, anđeli zdravlja, anđeli cuvari, anđeli ljubavi, anđeli svjetlosti, anđeli vodici, anđeli iscjelitelji, anđeli mira, anđeli nadahnuca, anđeli znanja, anđeli slobode, anđeli samilosti i snage i mnoge druge skupine. U svakoj od navedenih skupina postoji Anđeo koji vodi istu, te unutar iste te skupine nalaze se anđeoski pomagači koji se kriju iza naziva arkanđeli. Postoje na stotine svjedocanstava gdje su ljudi prepricavali svoje dozivljaje bez da su mogli svojim rijecima, zapravo opisati kako su bili spaseni u datim trenucima, ali u datim trenucima spasili su ih Anđeli koji su osjetili da je ista ta osoba u opasnosti i zbog bliske povezanosti same osobe i Anđela dogodilo se samo cudo.

Iz gornjeg kata mogli ste cuti pjesme Kelly Clarkson koje slusa najmađe dijete obitelji Lockwood.

Lizzie je bila ona luda tinejđerka, iako je tek usla u tinejđerske godine, dok je Carla mirnija i povucenija od nje.Carla se jednostavno ne moze uklopiti u drustvo jer ima osjecaj kao da je osuđuju i kritiziraju.Jedina prava prijateljica koju je Carla imala bila je Anna, no posto je Anna ostala u Australiji, izgubile su kontakt, ali su sacuvale uspomene.

 Ostavila je ''Tko su anđeli?'' na prvu knjigu kraj sebe na pod i uzela onu petu knjigu ''Pseudo-Dionizije Areopagit: price'' i otvorila 236 stranicu:

Pseudodionizijski spisi Misticna teologija, Nebeska hijerarhija i O Bozjim imenima, su temelj zapadnog ucenja o duhovnim nebeskim bicima, a spominju se i u Bibliji. On ih je podijelio u devet sfera ili zborova, u skupini po tri. Po ovoj podjeli, Anđeli su hijerarhijski najniza, a Kerubini najvisa bića.

Prosla je ocima kroz sfere,no 3.sfera joj je privukla pozornost.

Vrhovnistva – Nose krunu i zezlo. - Duznost im je izvrsavanje naredbi od Gospodstva i navijestanje blagoslova ljudima, te nadgledanje skupina ljudi i obrana religije.

Arkanđeli – Najvise rangirani anđeli, koji prenose Božje zapovjedi i sluze kao zapovjednici anđeoske vojske. Prema krscanskoj doktrini postoji sedmero arkanđela. - sv. Mihael (1.) - Vojskovođa nebeske vojske - sv. Gabriel (2.) - Bozji glasnik - sv. Rafael (3.) - „Onaj koji lijeci" - sv. Uriel (4.) - Bozja vatra ili svijetlo - sv. Barakiel ili Maltijel (5.) - Bozji blagoslov - sv. Jehudiel ili Jofijel (6.) - Kaznjavatelj Bozji - sv. Sealtiel ili Zeadijel (7.) - Bozji glasnik

Angels' Secret Compass - CroatianWhere stories live. Discover now