Bismillahirrahmanirrahim :) Kitap gerçek olaylardan esinlenerek yazılmıştır inşaAllah beğenirsiniz ^^
"Overlokçu geldi ,overlokçu geldi..."
Ah her pazar bu sesle uyanmak zorunda mıydım? Yatakta birkaç kez döndükten sonra uyuyamayacağımı anlayıp elime telefonumu aldım. Saat 8 buçuk olmuştu gelen mesajlara baktığımda Kaan'dan bir günaydın mesajıyla ağzım kulaklarıma vardı. Hemen cevap verip Masal'ın mesajını açtım. Mesaja bakmamla yataktan fırlamam bir oldu. Bugün pazardı ve saat 9'da Kapalıyolda buluşacaktık ah nasıl unutmuştum.Hemen üzerime şortumu ve tişörtümü geçirdikten sonra soluğu banyoda aldım. Saçımı at kuyruğu yaptıktan sonra gözlerime eyeliner çektim. Gözlerim yeşil olduğu için siyah çok yakışıyordu. Telefonumla cüzdanımı da cebime tıkıştırdıktan sonra aşağı inip kahvaltı sofrasında oturan annemin ve babamın yanağını öpüp günaydın dediğimde gülümseyip hayırlı sabahlar diye karşılık verdiler "Hayrola bir yere mi gidiyorsun?" diye sordu annem. Ağzıma attığım tostun büyük parçasıyla evet kızlarla buluşacaltık demeye çalıştım ama daha çok "ovot kozlorlo bolosocoktok" diye çıktı. Acele etmem gerek görüşürüz dediğimde çoktan kapıya varmıştım annem kendine iyi bak derken babam çok geç kalma diyordu. Gülümseyip dışarı çıktım otobüse bindikten sonra telefonumdan ayrılmayan kulaklıklarımı kulağıma takıp Taylor Swift-Blank Space dinliyordum. En sonunda otobüsten indim ve buluşacağımız yere yürüdüm hehe saat daha yeni 9 olmuştu ve ilk ben gelmiştim. Benim ardımdan Açelya geldi Hanne diye bağırdığında kafamı ona döndüm ve sarıldık onun ardından Su , Beyza, Aleyna ve en son olarak Masal geldi. Bütün gün boyunca gezmiş, alışveriş yapmış ,burger kingde karnımızı doyurmuş ve en sonunda deniz manzarasında soluk almıştık. Deniz benim için nefes demekti. Verdiği huzur ve güven hiçbir şeyde yoktu. Rüzgar yüzümü okşarken denizin kokusunu içime çekiyordum. Ne güzel histi bu özgürlük hissi. Kalbimin üzerinde bir acı hissettim. Bazen olduğu gibi hatta çoğu zaman yakamı bırakmayan hissi. Yine aldırmamaya çalıştım ve günün sonunda evlerimize dağıldık...
Eve geldiğimde annem normalde bu saatte eve gelmeme kızardı ama bugün beni gülerek hoşgeldin canım kızım diyerek karşıladı iki yanağından da öptüm. Aç mısın dediğinde hayır ama çok yorgunum dedim ve odama yöneldim Allah rahatlık versin dediğinde iyi geceler diyip kendimi yatağa attım.