1.BOLÜM: "KORKUSUZ"

464 28 7
                                    

Şarkı: Nicki Minaj-Right There My Side ft. Chris Brown

Yıllar geçiyor ama ben halen değişmiyorum. Değişemiyorum çünkü 5 yıl önceki hayatımı özlüyorum.

Kalbim hep ona
aitti. Kerem'e. Şimdi tek inancım Kerem'in kalbinin beni duyduğunu ummak. Ne kadar acı da olsa onun kalbinin beni duyduğunu umuyorum.

5 yıl önce Kerem'i maalesef ki terk ettim ama mecburdum çünkü yıllar önce bana:

"Kerem'i unut" dediler. "Kerem'i öldürürüz."

Ne yapacağımı ne edeceğimi bilmiyordum. Mecburen Kerem'i unutmaya onsuz yaşamaya çalıştım. Başaramadım, yapamıyordum işte yapamıyordum. Benim kalbim her zaman Kerem'e aitti. Yapamıyordum.

5 yıl önce ben kendimdim. Ben Armina'ydım. Gerçekten de adımın anlamıydım.KORKUSUZ ve yürekli.

5 yıl önce bir adamla babamın zoruyla evlendim. Adı Tamer. Kumar oynayan bütün pisliklerin ham maddesi bir iş adamı. Lokantası var. Ama şu yönden şanslıyım ki Tamer de ben de birbirimizi sevmiyorduk. İkimiz de babalarımızın zoruyla evlenmiştik.

Şu anda İzmir'de yaşıyorum. 5 yıl önce memleketim Konya'da yaşıyordum ama Tamer'in işlerinden dolayı İzmir'e taşındık.

Evimiz 3+1 apartman dairesi. 1 oda benim 1 oda Tamer'in diğer oda da oturma odası. Yani kısacası evde ayrı yaşarız ama Tamer'in arkadaşları gelince mutluymuşuz gibi sahte bir gülümsememiz olur.

Eğer evde yemek ve ütü yapmazsam, çamaşır ve bulaşıkları yıkamazsam kendisi beni öldüreceğine bana yemin etti ama ben kendimi korudum ne dediyse yapmak zorunda kaldım. Bu öldürme olayı şöyle: Babam, Tamer'den acı çekmemi, işte ev işleri yapmazsa seni dinlemezse öldurebilirsin diye ve hatta "Yaşamayı hak etmiyor." demiş. Tamer de pislik olacak ki seve seve kabul etmiş.

Babam tabi beni okutmadı ama okuma yazmayı biliyordum abim Çınar sağolsun o okudu ve bana okumayı yazmayı öğretti. Ev işlerini annemden öğrendim. Ama keşke okusaydım. Çünkü hayalim avukat olmaktı.

Kerem konservatuvar okuyordu o zamanlar. Bana sesimin güzel olduğunu söylerdi. Ben şarkı söylerdim o da gitar çalardı. Ne güzel günlerdi.

Tamer bu gün lokantaya gitmedi. Hazırlandım, marketten peynir falan alacaktım.

"Nereye aşkım?" diye sordu Tamer. Aşkım mı? Yok artık bu pislik bana şimdi aşkım mı dedi yoksa ben mi yanlış duydum?

"Markete gidiyorum" dedim soğuk bir sesle.

"İyi o zaman bana kek al.Sen yapamıyorsun." dedi.

"Tamam" dedim ve evden çıktım.

Siyahın GamzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin