4.BÖLÜM: "NEFRET"

223 22 5
                                    

Şarkı: Adele-One and Only

"Sen hiçbir yere gitmiyorsun." dedi Tamer. Bileğimi tuttu ve beni sürüklemeye çalıştı. Bileğimi kendime doğru çektim.Bileğimi bırakmıştı.

"Ya, ben seninle hiçbir yere gelmiyorum tamam mı?"dedim

"Ben senin kocan..."

"Sen benim kocam falan değilsin. Evliliğimiz sahte,kağıt üstünde" dedim. Çok sert davranmıştım ama 5 yıl, hayatımın 5 yılını çaldı o pislik. Tamer sustu.Tek kelime bile etmedi. Derin bir nefes aldı.

"Ben sana aşığım." dedi Tamer. Bu üç kelimeyi duyunca yüzüm şekilden şekile girdi. Yutkundum. Derin bir nefes aldım. Tam söze girecekken Kerem'e baktım. Yumruğunu sıkıyordu. Sonunda dayanamadı.Tamer'in sol gözüne yumruğu indirdi ve iki eli gömleğinin yakalarındaydı.

"Bana bak lan. Seni gebertirim anlıyor musun ha? Seni gebertirim." dedi Kerem. Çok korkunçtu. İlk defa Kerem'i bu kadar öfkeli ve acımasız gördüm. Tamer bir anda gülmeye başladı.

"Sen kimsin Kerem Ulusoy? Paran var mı lan? Armina'yı bir tek ben mutlu ederim." dedi ve Kerem'e kafa attı.

"Yeter durun yeter" dedim gözyaşlarıma hakim olamayarak. "Tamer anla artık, o küçücük beynine sok. Ben Kerem'i seviyorum. Hem noldu ya sana, sen benden nefret ediyordun."

"Nefret, nefret, nefret" dedi. "Seni seviyorum kızım anla" dedi ve bana bağırdı. Zaten rezil olmuştuk herkese, daha da rezil olduk. Tamer'e yaklaştım ve Tamer'e tokat attım. Acımadan, nefret ile tokat attım

Bir anda polis alarmı duyduk Kerem ile ben arkamıza döndük ve polislerin elinde silah olduğunu gördük ve Kerem ile göz göze geldik.O mavi gözlerinin arkasında telaş vardı.

"Kerem Ulusoy" diye bağırdı polisler. "Teslim ol"

Kerem silah çıkardı.O silahı görünce geri bir adım attım
Kerem geri adım attığımı gördü.

"Korkma Armina, korkma kelebeğim." dedi Kerem. "Sana zarar vermem"

Sonra silahı Tamer'e doğru uzattı.

"Yaklaşmayın" dedi Kerem. Kerem'den korkmaya başlamıştım.

"Ne yaparsın? Öldürür müsün beni?" dedi Tamer.

"Evet" diye karşılık verince Kerem ortalık karıştı. Polisler "Kerem Ulusoy silahını indir" dedi. Halk korkmuş korkudan ne yapacaklarını şaşırmışlardı. En kötüsü de ben bu olayın baş karakteriydim. Bir tarafta hayatımı mahfeden adam, diğer tarafta iyi kalbinin içinde sırlarla dolu bir adam.

"Kerem Ulusoy oğlunu öldürürüm ama" deyince Tamer ne hissedeceğimi şaşırdım. Kerem geriye döndü ve bana baktı.

"Armina"

"Kerem" dedim ağlayarak

"Duy bunları duy Armina bu adamın oğlu var. Sana ihanet etti Armina. Bu şerefsiz seni aldattı." dedi Tamer. Kerem bir anda tetiğe bastı. Herkes çığlık attı ve ben de.  Tamer'in tam omzuna geldi. Kerem bileğimi tuttu.

"Hadi Armina" dedi Kerem. Arabası bu civarlarda olduğu için yakındı. Koştuk. Sokaktan sokağa girdik, polisler ise arkamızdaydı. Kerem arabayı açtı. Bindik ve arabayı hemen çalıştırıp kaçtık. Ben her zaman ki gibi ağlıyordum.
Sinirliydim ona.

"Bana açıkla" dedim

"Şimdi sırası değil" dedi. Bağırdı bana. Sustum ve ağlamaya devam ettim. Kerem'in telefonu çaldı.

"Alo" dedi.

"Sedat'ı dağ evine götürün dikkat edin."dedikten sonra telefonu kapattı.

"Sedat" dedim. "Oğlunun adı çok güzel"

"Armina sana açıklayacağım ama nolur gözyaşlarını sil" dedi. Silmedim.

"Ay ben teyze mi oldum yoksa hala mı?" dedim.

"Armina" dedi.Sesi yükselmişti.

"Annesi kim peki Kerem?"

"Sensin" dedi.

ARKADASLAR,BEN BENGISUNUN ADINI SEDEF YAPMAK ISTIYORUM YANI 2.BOLUMU YENILEYCEM BU KONU HAKKINDA YORUMLARINIZI ALAYIM, BU BOLUM KARDESIMIN TAM DOGDUGU SAAT VE DAKIKADA YAYIMLANDI DUNDE DOGUM GUNUYDU HEDIYEM OLSUN KARDESIME ☺☺☺ VE BOLUMLE İLGİLİ YORUMLARINIZI COOOK MERAK EDIYORUM SEVGİLER ❤❤❤

Siyahın GamzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin