2.BÖLÜM: "SOĞUK"

342 23 5
                                    

Şarkı: Meghan Trainor-Like I'm Gonna Love You ft. John Legend

Merdivenlerden aşağı doğru iniyordum ki alt komşumuz Öykü Hanım'la karşılaştım. Benim yaşlarımda esmer bir kadın. Tamer'e âşık. Aynı Tamer gibi pislik birisi.

"Armina tatlım, nasılsın? Kocan iyi mi?" dedi.

"İyiyim Öykü Hanım. Tamer de iyi." Bu kadına "hanım" demek biraz kötü de olsa dedim artık.

"Armina, Tamer gibi zengin, yakışıklı bir adamla evlisin. Dikkat et elinden gidebilir. Ben sana söyleyim de." dedi.Gözleri paradan başka bir şey görmüyordu zaten. Merdivenlerden inmeye devam ettim.

Zemin kata geldiğimde birisi çok hızlı aşağı iniyordu. Sanırım Mete Bey idi. Çünkü işine hep geç kalan bir adam.

"Armina ablaa." dedi.Bu ses Murat'ın sesiydi. 13 yaşında. Apartmanın haber merkezi de denilebilir. Murat yanıma geldi. Soluklandı.

"Armina abla."

"Efendim ablacım."

"Tamer abi." dedi. Bir an telaşlandım.

"Ne oldu Tamer abine."

"Tamer abi seni aldatıyor."

"Kiminle? " dedim meraklı bir sesle. Cevabı zaten belliydi ama neyse.

"Öykü ablayla"

"Ne?"

"Abla al." dedi ve telefonunu çıkardı. Tamer ve Öykü'nün fotoğrafları çıktı.

"Yok artık." dedim."Murat, ablam bu fotoğrafları bana atar mısın? " dedim.

"Tamam abla da sen iyi misin? " dedi.

"İyiyim hem de gayet iyiyim."

Whatsapp'tan fotoğrafları attı. Bir kere daha baktım. İkisini görünce sinirim bozuldu. Telefonu kapattım.

Hani sizin yanınızda sizi hiç bırakmayacağına söz veren ve gerçekten de sözünü tutan dostunuz vardır ya. İşte benim dostum da Bengisu. Bengisu çocukluk arkadaşım, ömrümün yarısı. Onun yanına gitmek için metroya bindim. Aktarmadan Alsancak'a vardım. Alsancak'ta bürosu var. Bürosu metronun yakınlarında olduğu için bürosuna gitmem az mesafe aldı.

Bürosuna geldiğimde Bengisu'yu ne kadar çok özledigimi anladım. Kapıyı çaldım. Asistanı beni görünce çok şaşırdı. Nerdeyse 1 ay olmuştur gelmeyeli. Beni içeri aldı. Bengisu odasından geldi.

"Armi." dedi ve bana kocaman sarıldı.

"Bengi seni çok özledim"

"Hiç aradığın yok beni" dedi."Bu arada birisi geldi."

"Kim?" dedim.Kolumu tutup odasına götürdü.

Ve o. Kerem. Masmavi gözleri bana bakıyordu.

"Kerem" dedim sesim çok kötü titredi. Sanki oda buz gibiydi. Çok SOĞUK.

"Armina?"

Lütfen yorum atın,yorumlarınız benim için önemli.

Siyahın GamzesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin