Chapter 3

60 3 0
                                    

{ Rosalie }
Ik loop samen met Sarah de 'aula' van school binnen, blijkbaar is een van de vrienden van Jack de zoon van de eigenaarresse, dus daardoor kunnen ze makkelijker feestjes in school geven. Sarah heeft een rood jurkje aan met aan de bovenste rand glitters en een witte strik op haar rug, en het jurkje komt tot net boven haar knieeën. En ik heb mijn jurkje aan met zwart aan de bovenkant en zalmroze aan de onderkant. We besluiten Jack te zoeken, om te vragen of je moet betalen voor de drank en het gewone drinken. Niet dat ik geen geld mee heb genomen, maar gewoon, niet dat we straks geld geven terwijl het eigenlijk niet nodig is. We lopen naar alle hoeken van de aula, maar we kunnen Jack nergens vinden, dus we besluiten maar gewoon naar de bar te gaan en gewoon wat te bestellen, dan zien we het vanzelf wel.
Als we eenmaal bij de bar zijn aangekomen, bestel ik een Malibu, en Sarah besteld een Cola, omdat ze niet zo van feestjes houdt, en omdat ze bang is om kotsdronken te worden. Maar ze moet het zelf weten. Als de barman terug komt met een glas malibu en een glas cola vragen we of we nog hoeven te betalen. "Je hoeft eenmalig 10 euro te betalen en dan krijg je een bandje en dan kan je de rest van de avond onbeperkt drinken!" schreeuwt de barman boven de muziek uit. Ik knik en pak mijn portomonnee en geef hem een briefje van €10. Sarah doet het zelfde en dan lopen we naar de loungebanken in een hoekje. We gaan er even zitten om ons drinken op te drinken en als we het op hebben gaan we naar de dansvloer.
"Heeeeey Rosalieee" zegt Jack terwijl hij vrolijk op me af komt lopen. Hij geeft mij en Sarah een knuffel en wenkt dat we mee moeten komen.
We lopen richting een van de hoeken met loungebanken waar de vrienden van Jack zitten. Blijkbaar doen ze een één of ander spel, en wil Jack dus dat wij mee gaan doen. Jack gaat op een lege bank zitten en Sarah en ik komen erbij zitten. "Jo guys dit it is Rosalie, en dit is Sarah" zegt Jack terwijl hij eerst mij aanwijst en daarna Sarah.
"Zullen we doen, durf of de waarheid doen?" vraagt Jack na 2 glazen Malibu, 1 glas bacardi en 2 glazen wodka.

"Doen, durf of de waarheid aan Rosalie" vraagt Mike, één van Jack zijn vrienden. "Doen" antwoord ik. Ik zie Mike zijn blik dat hij even moet nadenken. "At 1 glas pure wodka" zegt hij met een grijns. Ik moet lachen en pak de fles wodka en één van de 50 lege glazen die op de tafel staan. Ik schenk het glas vol met wodka en adem even diep in en uit. Ik knijp mijn neus dicht en breng het glas richting mijn mond. Met grote slokken voel ik hoe de alcohol in mijn keel brand.

Ik word wakker terwijl ik half op Jack lig, en Sarah ligt weer half op mij. We zitten nogsteeds in de loungehoek op een van de loungebanken. Ondertussen is iedereen al weg, behalve Jack, Sarah, nog een aantal vrienden van Jack, en ik. Ik haal mijn Iphone uit mijn bh en ik unlock hem. Ik open Whatsapp en ik kijk even van wie ik allemaal appjes heb ontvangen en ik beantwoord een paar mensen, onder andere mijn vader, die vraagt hoe het met me gaat en of ik al nieuwe vrienden heb gemaakt. Ik sluit Whatsapp weer en ik open snapchat. Ik bekijk wat ontvangen snaps en maak zelf ook een snap, van mijn uitzicht (de tafel met alle glazen en lege drankflessen en de loungebank tegenover mij met slapende mensen erop) en ik zet er gm bij en stuur hem naar Niky, Nikita en al mijn andere vrienden en vriendinnen uit Nederland. Ik kijk nog even hoelaat het is en dan stop ik mijn Iphone weer terug in mijn bh. Ik ga weer goed liggen en probeer weer te slapen, want ik ben ontzettend moe en misselijk ben. Ik heb dus weer fijn last van een kater.

Een uur later word ik weer wakker, dit keer omdat Jack opstaat, en mijn hoofd dus ook naar beneden op de bank valt. Ik ga rechtop zitten en leg Sarahs hoofd rustig op de bank. Het is al 15:09 en ik besluit wat water te halen, om die vieze dranksmaak uit mijn mond te spoelen. Ik loop naar het kraantje toe, maar als ik bij het kraantje ben, merk ik dat ik weer heel erg misselijk ben en pak direct een emmer om in te kotsen. Ik vul snel een bekertje met water en spoel mijn mond ermee. Daarna drink ik nog een bekertje water en ik loop met de emmer terug naar de loungebanken, waar ik nog even ga zitten wachten tot Sarah wakker is.

Ik loop samen met Sarah door de gangen heen naar onze kamer. "Dat was me toch een nacht." zeg ik tegen Sarah. "Dat was het zeker"

We lopen onze kamer binnen en we zien dat Jimmy een boek aan het lezen is op zijn bed. "Waar komen jullie nou weer vandaan? Ik heb gisteravond nog best lang op jullie zitten wachten maar jullie kwamen maar niet terug!!" zegt hij chagrijnig. "Oh er was een feest in de aula, je had ook moeten komen!" zegt Sarah blij terug. Jimmy schud afkeurend zijn hoofd en gaat weer verder met lezen. Typisch een nerd, denk ik in mezelf. Ik loop naar mijn kast en ik haal er een handdoek, een joggingsbroek, een croptop en een lingerie setje uit en ik loop naar de badkamer. "ik ga douchen" zeg ik snel en ik draai de deur op slot.

Ik doe mijn croptop aan en maak een snelle knot op mijn hoofd. Ik maak de badkamer deur weer open en loop naar mijn bed toe en ga er op zitten. Snel werk ik mijn make-up bij en doe ik mijn haar goed.

Ik ga op bed liggen en lees een boek dat ik had meegenomen van thuis. Ik lees een aantal hoofdstukken en val langzaam in een zachte slaap.

Sorry dat dit een korter hoofdstuk is, maar ik had niet veel ideeën om het hoofdstuk uitgebreider te maken, ik ga proberen het volgende hoofdstuk weer langer te maken!

Doeeei

Een nieuw begin ❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu