{ Rosalie }
Ik word wakker van de douche die aanstaat op onze badkamer. Ik zucht en ga rechtop zitten om te zien wie het is, en ja hoor, het is Jimmy. Maarja, wat had ik anders verwacht van een nerd. Ik ga weer liggen en ik begraaf mezelf onder mijn dekens. Ik wil nog niet uit bed.
{ Sarah }
Ik draai me om en ik kijk naar Rosalie, die zich helemaal onder de dekens verbergt, alsof ze verstoppertje speelt. Het ziet er wel grappig uit en ik moet lachen. Ze trekt de dekens van zich af en ze kijkt me aan en moet dan ook lachen. "S-ssory, maar het zz-ziet er z-zo grappig u-uit hoe jij je o-onder je dd-dekens verstopt." probeer ik te zeggen, hoewel het net lukt met een beetje gestotter omdat ik in de slappe lach zit. Rosalie moet ook lachen, ik weet niet of dat komt omdat ik een debiele lach heb, of omdat ze zich bedenkt dat het er inderdaad grappig uit ziet.
"Misschien moeten we ons maar eens omkleden" zeg ik tegen Rosalie terwijl ik kijk hoelaat het is. 10 over 11. "Ja is goed, hoelaat is het?" vraagt ze. Ik zeg dat het 10 over 11 is en ze stapt al uit bed. Ze heeft een kort broekje aan, die net haar kont verbergt en een hempje. Ze loopt naar haar kledingkast en ze haalt er een setje kleren uit.
{ Rosalie }
Ik stap uit bed en ik loop naar mijn kledingkast toe. Terwijl ik loop voel ik Sarah haar ogen in mijn rug prikken. Ze kijkt naar me. Waarschijnlijk vind ze dat ik me als een hoer kleed, maar het is mijn pyama maar. Ik maak de kastdeur van mijn kledingkast open en ik haar er een kort highwaist broekje uit en een croptop. Ik pak natuurlijk ook nog een lingerie setje uit en ik loop naar de badkamer, waar Jimmy net uit komt lopen. Hij loopt langs me heen en ik hoor hem op zijn bed ploffen.
{ Jimmy }
Ik doe snel mijn favoriete broek aan en mijn lievelings blouse en dan loop ik de badkamer uit. Ik loop vlak langs Rosalie heen, die net naar de badkamer loopt, en ik doe alsof ik haar niet zie. Zodra ik bij mijn bed ben laat ik me erop neerploffen en ik kijk naar Rosalie die achter de badkamerdeur verdwijnt en ik zie hoe het witte knopje rood word, op slot. Ik geef toe dat ze er een beetje hoerig uit ziet, met zo'n kort broekje waar haar bips bijna uit valt en een hempje dat heel strak zit, maarja. Ik pak mijn bril van mijn nachtkastje en ik zet hem op mijn neus. Ik kam mijn haar netjes en dan loop ik de kamer uit. Ik loop naar mijn auto toe en ik rij naar de bibliotheek. Ik vind het fijn om in de bibliotheek te zijn, gewoon lekker tot rust komen en mezelf verdiepen in de boeken.
{ Sarah }
Ik stap uit bed en ik loop naar mijn kledingkast toe, maar terwijl ik er naar toe loop, stoot ik mijn kleine teen tegen het hoekje van mijn bed. "FACK FACK FACK FACK!" schreeuw ik hard en ik grijp naar mijn voet. "What the fuck gebeurd er?" vraagt Jack. "Ja ik stootte mijn kleine teen tegen die teringkast." Ze ik half schreeuwend. Jack moet heel hard lachen, om mij, maar ik denk dat ik al snap waarom, want volgensmij sta ik er als een debiel bij.
{ Rosalie }
Ik droog mezelf af en ik trek mijn lingerie, mijn highwaisted korte broekje en mijn croptop aan en ik borstel mijn lange haar en ik laat het los over mijn schouders hangen.
Ik loop de badkamer uit en ik ga op mijn bed zitten en ik pak mijn make-up en mijn make-up spiegeltje erbij. Ik breng snel een laagje dagcreme op mijn gezicht en ik doe ook nog een laagje mascara op en dan vind ik het wel goed. Ik pak mijn mobiel en ik kijk nog snel even of ik nog wat berichtjes heb gekregen. Ik heb een aantal berichtjes en ik lees er een paar en stuur wat terug. Ik doe mijn mobiel weer terug aan de oplader. "Roooosss!! Kom je mee ontbijt halen?" vraagt Sarah aan mij terwijl ze zich snel omkleed. "Ey mag ik niet mee?" vraagt Jack, die dus al onze gesprekken mee heeft zitten luisteren van vandaag. Sarah kijkt mij aan om toestemming te vragen en ik knik. "Uuh ja mag wel hoor." zegt Sarah tegen Jack en met zijn 3en lopen we de kamer uit. We lopen door de gangen en gaan naar buiten toe, naar de bakker. We lopen naar de weg toe en gaan de hoek om.
JE LEEST
Een nieuw begin ❤️
أدب المراهقينRosalie Johnsen? Hier is de sleutel van jou kamer. 'Lief dagboek, ik ben zojuist begonnen aan mijn nieuwe start, mijn nieuwe begin, waar ik zelf bepaal wat ik ga doen.' >>>>>>>>>>>>>>>>> Rosalie Johnsen, een meisje van 16 jaar dat verhuist van Neder...