{ Rosalie }
Ik schrik wakker van Jack, die mij wakker maakt door mij door elkaar te schudden. "Lekker geslapen slaapkop?" vraagt hij met een grijns. "Oh ja heeeerlijk, hoelaat is hiet eigenlijk?" "13:27" zegt Jack om mijn vraag te beantwoorden.Ik stap uit bed en pak mijn korte zwarte highwaisted broek en een basic donkerrood hemdje uit mijn kast en ik kleed mij om. Ookal staat Jack er nog bij, het maakt me even helemaal niks uit, ik heb toch nog een bh en onderbroek aan, dus eigenlijk is het hetzelfde als een bikini.
"Rosalie, je weet dat je vandaag moet gaan kiezen welke sport je wilt gaan doen dit jaar?" vraagt Jack aan mij.
"Mmmh ja, ik zie wel wat ik ga doen." "Als ik jou was zou ik snel zijn, want als het eenmaal vol zit, dan zit het dus vol snap je." zegt Jack weer. "Ja dat snap ik wel hoor, ik zal zometeen wel met Sarah daarheen lopen." zeg ik weer tegen Jack. Hij knikt en loopt de badkamer in.{ Sarah }
Ik loop naast Rosalie de gang uit, naar de kantine toe, om ons in te schrijven voor een sport. Onze gang uit, dan rechts, doorlopen tot het eind, door de deur naar buiten, rechtsaf, een stukje rechtdoor, en dan de deur van de school in, de lange gang doorlopen, en dan halverwege de lange gang aan de linkerkant de kantine in.Als we in de kantine zijn, zien we allemaal tafels staan met bordjes erboven, waar de sporten op staan. Mijn ogen glijden lamgs de bordjes heen. Voetbal, tennis, turnen, rugby, atletiek, hockey, ballet en volleybal. "Wat ga jij doen?" vraagt Rosalie aan mij. "Ik denk turnen of atletiek, jij dan?" "Geen idee" beantwoord Rosalie mijn vraag weer.
{ Rosalie }
'Rosalie Johnsen' schrijf ik op het inschrijf formulier van hockey. Ja, ik ga dus hockey doen omdat ik niet wist wat ik anders moest doen, en hockey vind ik nog wel leuk om te doen. Ik leg de pen terug op de tafel en ik loop naar Sarah toe, die nog in de rij voor turnen staat. Na 10 minuten is Sarah eindelijk aan de beurt. Ze schrijft haar naam op en we lopen terug naar onze kamer."Ik heb honger" zucht ik als ik mezelf op mijn bed laat ploffen. "Ik ook" zegt Jack die met de badkamer uit komt lopen. Zijn haar is nat en zit warrig door elkaar, omdat hij net heeft gedoucht. Hij loopt in zijn boxer naar zijn kast toe en haalt er een shirt uit. Ik kijk nog even snel naar zijn goddelijke sixpack en zie dan hoe zijn shirt zijn sixpack bedekt. "Mijn sixpack beviel je wel hè?" vraagt Jack aan mij met een grijns. Ik voel dat ik moet blozen. "Eigenlijk wel ja" beantwoord ik na een halve minuut zijn vraag. Zijn grijns word nog groter na het horen van mijn antwoord.
Ik loop samen met Jack naar de bakker toe en we halen wat lekkere broodjes en croissantjes om op te eten.
We gaan op de bank zitten die in een hoekje van onze kamer staat en we eten zwijgend onze broodjes op. Het is geen akelige stilte, maar gewoon prettig, even dat gevoel om rustig na te denken over alles. Over mijn nieuwe leven hier, mijn nieuwe vrienden, of kan ik ze geen vrienden noemen?
Ik zit op mijn bed terwijl ik aan het facetimen ben met Bram. Ik besef nu pas dat ik hem al heel lang niet heb gesproken of gezien. Ik mis hem best wel, want hij was altijd de persoon die mij hielp als ik weer eens problemen had, of als de pesters weer eens bezig waren, maar dat is allemaal verleden tijd, nu ben ik hier, in Miami, op een kostschool, met totaal andere mensen. Dus ik moet er maar wat leuks van maken en mijn verleden achter me laten.
Ik doe mijn kleren uit en ik trek mijn bikini aan, Sarah en ik hebben namelijk op internet en er blijkt hier een heel groot aquapark in de buurt tr zijn, dus daar gaan we zometeen heen.
Als Sarah en ik allebei onze spullen hebben ingepakt en er helemaal klaar voor zijn, lopen we naar de bushalte toe om vervolgens de eerst volgende bus naar het aquapark te nemen. Het is maar 15 minuten met de bus, dus het is makkelijk te doen. En voor die $1,50 die je ervoor betaald kan het makkelijk!
Sarah en ik zitten in de bus terug naar de kostschool. We hebben het echt superleuk gehad in het aquapark en we hebben er ook nog eens 2 meisjes en 3 nieuwe jongens leren kennen, dus het was allemaal de moeite waard en we hebben direct onze nummers uitgewisseld zodat we contact kunnen houden, want het was heel erg gezellig en die jongens waren nog niet eens zo lelijk.
Sarah, Jack, Jimmy en ik zitten op de bank onze pannekoeken op te eten. Jimmy wou graag pannekoeken bakken, dus heeft hij maar het avondeten klaargemaakt op voorwaarde dat we allemaal nog iets zouden koken deze week, dus dat vonden wij wel een goed idee.
Ik eet mijn laatste pannekoek op en ik zet mijn bord en bestek in de afwasbak. We moeten namelijk alles met de hand afwassen omdat er geen vaatwasmachine is.
Ik pak een handdoek, schoon ondergoed en mijn pyama uit mijn kast en ik loop de badkamer in. Omdat ik vandaag naar het aquapark ben geweest ruik ik naar chloor en moet ik dus weer even douchen, niet dat ik het erg vind om te douchen ofzo, want dat vind ik echt heerlijk.
Ik trek mijn kleren uit en ik stap onder de douche en laat de warme stralen water over mijn rug heen lopen. Ik smeer de shampoo in mijn haar en ik was mijn lichaam. Na een aantal minuten spoel ik de shampoo weer uit mijn haar en dan stap ik uit de douche. Ik droog mijn lichaam en mijn haren af en ik trek mijn schone pyama aan. Ik loop naar mijn bed toe, maar dan word ik opeens gebeld door een anoniem nummer... Ik besluit toch maar op te nemen om te kijkrn wat er gezegt gaat worden. "Heey Rosalie, jou heb ik lang niet meer gesproken" grinnikt een duivelse stem door mijn telefoon heen.₩₩₩₩₩₩₩₩
BOEM.
einde hoofdstuk.
ik verveelde me echt kapot en ik had pittig weinig inspiratie, maar na een tijdje heb ik toch iets kunnen verzinnen Het is nu 1:19 AM en ik heb dus dit hoofdstuk geschreven uit vervelig en het verbaast me dat ik nog iets kon verzinnen maar oke Ik hoop dat jullie het wel een beetje leuk vinden
Maar ik ga maar eens slapen, ajetoo
JE LEEST
Een nieuw begin ❤️
Teen FictionRosalie Johnsen? Hier is de sleutel van jou kamer. 'Lief dagboek, ik ben zojuist begonnen aan mijn nieuwe start, mijn nieuwe begin, waar ik zelf bepaal wat ik ga doen.' >>>>>>>>>>>>>>>>> Rosalie Johnsen, een meisje van 16 jaar dat verhuist van Neder...