&Orkid&

1.7K 103 33
                                    

Arkadaşlar ilk bölümümüz. Orkid olacak belki çoğumuz kullandık yada kullananlarınız var. Ben çevreme kullandırmıyorum yani uyarıyorum. İlk bölüm bu çok geçmeden bırakın diye. Şimdi bu konuda bir ablamızın veyahut abimizde olabilir bilmiyorum. Konuşmasını dinleyeceğiz.

Çocuk tedavisi görüyoruz bu meseleyi biraz araştırdık. Yaklaşık sekiz yıldır bir arayış içindeyiz. Doktorlarla çözemediğimiz birçok problemleri bitkisel yöntemlerle çözdük.

Bu bitkisel tedavilerle uğraşırken tanıştığımız konusunda uzman çok da sevdiğim bir abim tedavi müttetince orkid kullanma dedi moralim bozuldu.

Gıda sektöründe çalışmam sebebiyle bu ürünü tanırım çok satılır budan başka ürünle rafta toz tutar neden dedim orkid İsrail'in malıdır. Rahimde kısırlık yapar rahime sen doğurma emri verir dedi beynimden kaynar sular boşaldı.

Ben bunu yazayım dedim. Şimdi güçlü bir firma başıma sıkıntı alırım dedim. Sonra sohbet ettiğim herkese bu konuyu anlattım.

Bir gün namaz çıkışı sohbet ettiğim bizim camiinin müzezzini idi anlattığım. Sana biri anlatmış. Bize fakültenin profesörü dedi ki tedavi müttetince orkid kullanmayın. Sizde alarji yapıyor dedi.

Hayda oda doğrulayınca benim moralim daha çok bozuldu. Sonra başbakan çıktı televizyonda
her eve üç çocuk dedi.
Dört çocuğa pirim dedi
Çocuk yapana süt parası dedi.
Çocuk yapana doğum izni.
Aha dedi babasına da izin verdim.
Çocuk başına maaş pirimi

Dedim oğlum biyerlerde sıkıntı var.

Allahü teala erkekle dişiyi çift çift yaratmış ve her cinsel ilişki de çocuk yapabilecek formatta yaratmış eee bizim kısırlık oranı %23'e çıkmış adamın biri kanala çıkmış bin beş yüz aileye tüp bebek uygulaması yaptık. Çevreme baktım sadece kendi tanıdığım 36 aile var kayıtlarımda.

Aldım kağıdı kalemi elime başkana yazdım başkanın şahsına bir mevzu orkiddi Bimere not düşmüşler yardıma uygun değildir diye tamam dedim orkidi kayıda girecek değiller ya dedim yanılmıyorsam bir ay kadar sonra sağlık bakanı Recep Akdağ'ın görevi değiştirildi.

Yazdığım mektup yedi sayfaydı ve fotokopisi mevcuttu. Başbaka Samsun'a geldiğinde Gürbüz Camiine gelince teravih namazı çıkışı fotokopisi olan mektubu zarfa koyarak kendisine teslim ettim.

İsrail mallarıda bu kadar boykot edilmişken şimdi rahat rahat yazıyorum. Bunu araştırmak benim haddime düşmüyor. İnanmayan araştırabilir.

13 yaşında bir kız çocuğu adet gördüğünde orkidle tanışırsa ve 20 yaşınsa evlenecek olsa eğer bu orkid işi doğruysa bundan sonra da çocuk için ilaç kullanması lazım.

Zira tüp bebek ilaçları bizim köyde üreltilmiyor. Kısacası adamlar zaten müslümanların üremesini istemiyor.

Ben bu konuyu hem başbakana yazdım hem başbakanın şahsına yazdığım mektupta zikrettim. Hemde burada yazıyorum konuyu biraz dağıtıyorum başımda duman çıkıyor simirden çocuğu olup bir yıl yaşadıktan sonra ölen sonra doktorların hiçbir sonra sorununuz yok dedikleri halde beş seferde tüp bebekle çocuk sahibi olamayan aile tanıyorum.

Şimdi peygamberimiz ümmetinin çoğunluğuyla övünürüm diyecek İsrail de müslümanların ürememesi için zalimlik yapacak. Sende bu yazıyı okuyacaksın ve bir kardeşimizin faidelenmemesi için paylaşmayacaksın bu saattden sonra benim içim rahat.

http://haziranzede.tumblr.com/post/114117770895/israil-mallari-ve-zararlari-istifade-icin

Ha birde orkidde Allah الله lavsı var yurtta arkadaşlarım suyla denedi ve gördüler. Benim teyzemde suyla denemiş ve gerçekten varmış. Kullanmayın hem de zararlı. yukarıda yazan paylaşın arkadaşlarınızla kimse zarar görmesin kardeşlerim

Fi emenillah

Gerçekler(Bir Boykot Masalı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin