&İlluminati&

629 68 35
                                    

Selamın aleyküm uhtilerim. Bu bölüm yine bir uyarı niteliğinde başlıktanda anlayacağınız üzere illuminati ve subliminal mesajlar...

Kuzenimden öğrendiğim ve kitapta okuduğum ve bizzat gördüğüm seccadelerimizdeki domuz resimleri, üçgen içinde tek göz, haç işaretleri insana benzer şekiller.

Multimedyada da gördüğünüz gibi. Neyse ben sizi uyarmak için yazıyorum bu bölümü daha dün evde kendi namaz kıldığım seccade de gördüm. Ramazanda camide gördüm.

Sinir oldum da diyebiliriz. İbadetlefimize dahi sızmışlar. Başka ne diyeceğimi bilemiyorum.

Şimdi bu tür seccadeler televizyonlarda satılan ya da avrupadan ithal edilen seccadeler.

Seccade alırken dikkat edelim bence düz şekilsiz alın daha iyi. Hiç olmazsa şeytansız bir namaz kılarız.

Birazda İlluminatiden bahsedelim. İlk kuruluş amacı dünya barışı kadın erkek eşitliği ve insan hakları üzerineydi.

Şu an ki amacı ise kıyamet gününe kadar insanları şeytana tapmaya yöneltmek sanırım.

Bu uygulamalar genellikle ünlüler üzerinde. Ya zinaya zorlanıyorlar ya da uyuşturucu kullanmaya. Bunlarda sırf şöhret için.

Bırakmak istediklerinde ise öldürmekle tehdit ediyorlar.

Bunlardan başka İlluminatinin işaretleri var birde dikkat etmemiz gereken.

Üçgen içinde göz,666 şeklinde yazılmış şeytan işareti,avuç içinde göz veya sadece avuç içi dikkat ederseniz bu kolye şeklinde ünlülerde var...

Başka bir kaç tane işaret var ama nasıl tarif edebilirim bilmiyorum. Ama ayrıntılı bir araştırma yaparsanız daha fazla bilgi edinirsiniz.

Televizyonda göstetilen ve israil ve yahudilerin kanalları olan Disney Channel,Cartoon Network gibi özellikle çizgi filim kanallarında aşırı derecede subliminal mesaj var hatta bazen kuzenimle birlikte subliminal mesajları bulmak için Disney Channelı açar işaretleri buluruz. Aslında dikkat ederseniz sigara veya yemek dumanından sex şeklinde yazı robotların bazı aletleri çok kötü yerlere konulmuş. Karakterlerin boyunlarında tek gözlü kolyeler.
Ve daha birçok...

İnşaAllah bilgi edinebilmişsinizdir.

Fi emenillah

Gerçekler(Bir Boykot Masalı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin