Gerçekte Türkiye'de ''çok iyi ve lezzetli olduğu sanılan'' dominos pizza yurtdışında ilk 5'de bile değildir... Amerika'da çoğu kişinin en son tercihlerinden biridir.. İtalya'da yüzüne bile fazla bakılmaz..
Çünkü dominos pizza fazla lezzetli değildir ve çok seçenek sunamamaktadır...
Üstelik sağlıksızdır da... o koca pizzayı ve içindeki kocaman beyaz hamuru yedikten sonra ''vücudunuzda ne gibi zararlar meydana getireceğini'' ve o pizzadan aldığınız kaloriyi yakmak için ''5-6 saat durmadan tempolu koşmanız gerektiğini'' unutmamanız gerekir...
Ayrıca dominos pizzanın glisemik indeksi oldukça yüksektir... yani kilo sorunu olanların,glukoz intöleransı olanların ve diyabeti bulunanların asla ''yememesi gereken ürünlerin'' başında gelir dominos pizza ürünleri...
Yani bir ürün satın alınırken glisemik indeksine ve kalorisine bakmak gerekir... yurtdışında ''hem dominostan daha lezzetli hemde düşük kalorili ve düşük glisemik indeksli'' çok güzel pizza seçeneği sunan firmalar vardır... ama Türkiye'de bu çeşitlilikten eser yoktur...
Yurtdışında birçok pizza şirketi ''kepekli-yulaflı hamurdan pizza yapmayı'' alışkanlık haline getirmişken bizde ''kepekli hamurun ne olduğunu bilenlerin'' bile olmadığı bir ortam vardır... malzeme kalitesi de çok aşağılardadır... sosis,salam ve sucuk ürünlerindeki nitrat oranları avrupa eşiğinin tam 6 katı civarındadır... yani lösemi yada lenf kanserine yol açtığı bilinen nitratlı ürünlerin ağababası dominos pizzalarda vardır...
Özetle türkiye'de bir pizzanın ''iyi olabilmesi'' için lezzetin yanında sağlık da sunabilmesi gerekmektedir...
Türkiye'de bu olay maalesef mümkün değildir ve tamamen ''saldım çayıra mevlam kayıra'' ortamında dominos pizzanın iyi sayılması normaldir...
Ve Yahudilerin malı olduğu için israil yardım yapmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekler(Bir Boykot Masalı)
Non-FictionAç kardeşim elini.Sonra yalvar Rabbine. Dua et müslüman kardeşin için.Sonra bir şey daha yap.Alma ürünlerini.İzleme Tv programlarını.Sen bir şey kaybedecek misin? HAYIR!!! Peki onlar,belki sen bu yazıyı okurken biri daha gitti cennete. Arkada belki...