Ahoj, jsme rádi že jste to začali číst. Protože to píšeme dvě tak to bude jinak psané z dvou pohledů. DeadFallAngel píše Prolog a části z pohledu Ohně a Vzduch, SweetyWolfs bude psát z pohledu Vody a Země. Votes i komentář potěší... ♥
Země vytvořila 4 živly aby nebyla sama.
Odpradávna se setkáváme s představou, že vše existující je složené ze čtyř základních živlů: země, vody, vzduchu a ohně.
Fyzici zjistili, že první tři živly, které se spojují s pevným, tekutým a plynným aspektem, vykazují mezi sebou odlišnosti vzhledem na rychlejší nebo pomalejší pohyb atomů a molekul, z kterých se skládají. Oheň je zas elementem nesoucím energii. Okultní vědy tvrdí, že tyto čtyři základní principy vesmíru mají určitou souvislost s různými lidskými projevy. Například astrologie učí, že existují znamení, nebo lidi země, vody, vzduchu a ohně, protože tyto živly mají vlastnosti, které můžeme aplikovat na různé lidské temperamenty. Každý živel by měl být svěřený do péče jednomu z lidí.
ZEM
je pevná, stabilní; jen těžko se dá tvarovat. Reprezentuje svět smyslů.
VODA
je kapalná, stále v pohybu; nemá vlastní tvar, ale přispůsobuje se nádobě, kterou vyplní. Zastupuje svět pocitů a emocí.
VZDUCH
je plynný, lehký; rozšiřuje se, aby obsadil co největší prostor. Zastupuje duchovní i racionální oblasti uvažování.
OHEŇ
je energie. Reprezentuje svět vůle.
V nebeském zástupu se vyskytují lidé země, vody, vzduchu a ohně, které můžeme přivolat, aby nás ochránili před nebezpečím hrozícím od těchto živlů, nebo aby v naší duši podpořili cnosti spojené s každým z těchto elementů.
Naše rodiny zničily živly a tak jsme se zrodily v "monstra".
ČTEŠ
Zrození živlů
FantasyOdpradávna se setkáváme s představou, že vše existující je složené ze čtyř základních živlů: země, vody, vzduchu a ohně. V tomto příběhu se setkáte s těmito živly a s zrozením jejich nositelů. Děkujeme za přečtení. Doufám že se vám příběh bude líbit...