Setkání 《Oheň》

54 3 1
                                    

Kessie se už moc nebála, protože tu byl ten kluk Jimmy. Zastavily jsme se kvůli Kess. ,, Proč tu jsi? Ty jsi utekl z domova? " ptala se vyzvídavě Kess. ,, No tak nějak... Jednoho dne sem se vracel ze školy a na náš dům útočila zvířata. Poloroztrhaný otec na mě křičel ať jdu pryč a hodil mi batoh s věcmi. " Když skončil svůj příběh tak jsem mu řekla můj i Kessin. Jim to nedochází jen mě, něco tu není v pořádku když ve stejný den ve stejnou hodinu skončí naše rodina tak tragicky...přemýšlela jsem na plné obrátky, ale nic, nejsem moc chytrá tak není divu, jsem spíše silový tip.

Ten kluk mě štval, ale čím víc se na něj koukám tak ni připadá hezčí a roztomolejší. I on se na mě furt dívá.

Kess nám dělá problémy s její poruchou, ale jinak je mooc chytrá.
Musím cvičit už jsem dlouho necvičila...Sundala jsem si plášť a odhalila tak že nenosím šaty tak jak se podle zákona má, ale mě je zákon u prdele... Čuměli na mě jak vyorané myši. Nevnímala jsem je a začala cvičit, Kess mi v mém rytmu začala hrát na flétnu a Jimmy do toho teskat. Po sedmi hodinách jsem měla dost. Když jsem skončila tak začali tleskat a Kess hnad začala vyzvídat ,, Woow to je úžasné, ty cvičíš bojový tanec a další bojová umění? " a hned jsem musela odpovídat jinak by řekla další otázky ,, Ano Kess a ty zase hraješ pěkně na flétnu. " ukončila jsem diskuzi a začala jíst a šla spát, oni udělali to samé.

Druhý den na cestě jsme potkali dvě dívky, které byly ve stejném věku jako mi a jednoho kluka...
Seznámili jsme se a řekli o Tragických dnech. Mě, Kess ani Jimmymu se nezamlouvali, ale zůstali jsme s nimi.

Už jsem to nevydržela a řekla svůj poznatek Kess, ta mě vyslechla a slíbila že bude taky přemýšlet...

Zrození živlůKde žijí příběhy. Začni objevovat