Tajemný les 《Oheň》

58 2 0
                                    

Šli jsme celý den a Kess začala být unavená a vyčerpaná, musely jsme kvůli ní zastavit. Nacházíme se v Tajemném lese. Asi neví co je to za les jinak by sem nešla, ale já vím co je to za les. Říká se že kdokoliv do toho lesa vstoupil už se nikdy nevrátil... až na mě, ale o tom nikdo neví... ,, Lili co je to za les? Je divný a strašidelný. " zeptala se mě Kess. A co jí mám na to říct, vždyť ji vyděsím k smrti. ,, Emm no, Kess slibuješ že neutečeš? " začala jsem a ona zakývala hlavou na souhlas, tak jsem pokračovala ,, Je to Tajemný les, když sem někdo vstoupil tak se nevrátil, ale neboj já se vždy vrátila. " začala jsem jí uklidňovat. Šli jsme hlouběji do lesa a já nás dovedla k velkému dubu a vylezly na něj. Měl velké větve, takže nespadneme, přivázala jsem si nohy k větvy a druhý provaz jsem dala Kess. Když jsme se uvázaly tak jsme si daly jídlo a šli spát.
Ráno mě vzbudil šramot, nejsme tu sami. Koukla jsem se na Kess, ještě spí. To je dobře alespoň nás neprozradí... Potichu jsem se odvázala a začala lézt dolu. Díky mému plášti mě nevidí a učila jsem se jak být potichu a být nespatřena. Začala jsem se rozhlížet, ale nikoho jsem neviděla ani neslyšela. Je tu někdo, to asi ne, chce být nespatřen. Kess pořád spí a já se všude rozhlížím, ale nikde nikdo. Zalapala jsem po dechu.Támhle je...'Rozběhla jsem se za ním a slyšela malou kletbu. Je rychlejší, ale mě neuteče. Moje šance byl malý výběžek mohla bych na něj skočit. Vběhla jsem na ten výběžek a skočila... přesně jsem trefila cíl. ,, Auu, ty jsi na mě skočila?" Řekl mi s vyraženým dechem. ,, Jo skočila, sledoval jsi nás a to je nepříjemné. Kdo jsi? " řekla jsem mu naštvaně. ,, Tak ty jsi naštvaná? Lehla jsi si na můj domov! Jsem Jimmy a ty jsi? Malá naivní holka." Poslední větu si řekl spíš pro sebe, ale já ho slyšela. A začala jsem na něj křičet ,, Já malá a naivní holka? Ne to nejsem jsem Lilien a přátelé mi říkají Lili. A omlouvám se ti že jsme ti vlezly na domov, ale vždy jsem tam chodila a nikdo tam nebydlel." Omluvila jsem se potichu a šla za Kess. ,, Počkej! " křikl na mě, ale já šla dál a on mě doběhl. Vzbudila jsem Kess a začala se balit. ,, Kolik je hodin? "Otázala se Kess. ,, Je čas odejít a jít dál. "Odpověděla jsem a pokračovala v balení. ,, Mohu jít s vámi? " slyšela jsem hlas za zády. Už jsem mu chtěla říct že ne ale Kess byla rychlejší. ,, Ano můžeš. Já jsem Kessie a Lili mi říká Kess." Taky se jí představil a já šla co nejhlouběji do lesa tam kde jsem ještě nebyla...

Zrození živlůKde žijí příběhy. Začni objevovat