Karargâh

566 47 25
                                    

Gray:Tamam.Bu işimizi kolaylaştırır ama yine de sizi güç konusunda test etmeliyiz.Ne zaman Fairy Tail Çetesi'ne gelebilirsiniz?
Juvia:Ben yarın boşum.Ya siz kızlar?
Lucy:Yarın bana da uyar.
Erza:Yarın ideal gibi görünüyor.
Natsu:Tamam o zaman anlaştık yarın zaten okul yok hafta sonu.Okulun orada buluşmamız garip gelebilir.Sabah burada buluşsak da olmaz insanlar şüphelenebilir.
Erza:O zaman hep beraber bu gece burada kalalım.

(Erza bunu söylediğinde Lucy kimseye belli etmeden Erza'ya öldürücü bir bakış attı.Sonra Erza'dan yine kimseye belli etmeden merak etme ben buradayım bakışı geldi.)

Gray:Aslında iyi fikir ama rahatsızlık vermiş olmaz mıyız?
Lucy:Ne rahatsızlığı biz bundan sonra arkadaşız.
Juvia:O zaman biz sizin kalacağınız yeri hazırlayalım.İğtiyacınız olduğunda bizi çağırırsınız.
Erza:Lucy ben acıktım.Buzdolabında yemek var mı?
Lucy:Tamam ben yemek işini hallederim.Sen Juvia'ya yardım et.Belki senin için tatlı olarak çilekli kek pişirebiliriz.Ben yemek yaptıktan sonra sen kek için yanıma gelirsin.
Gray:Biz ne yapabiliriz?
Lucy:Şu anda yapılabilecek bir şey yok.O nedenle televizyon izleyebilirsiniz.
Natsu:Tamam.TV Tokyo hangi kanalda.

   (Normalde TV Tokyo'da animeler de çıkar ama burada dizi izleyecek.)

Lucy:24. kanal.
Natsu:Sağol.

   (Lucy mutfağa gider)

Natsu:Gray ben kız olduklarını duyduğumda normal bir kız olduklarını zannetmiştim.Bu kadar güzel olacaklarını hiç tahmin etmemiştim.
Gray:Ben de öyle sanmıştım.Fakat ben bunların güçlü bir büyücü olduğunu zannetmiyorum.Bence biz onlara bulaşmayalım diye yalan söylüyorlar.Yarın ne kadar güçlü olduklarını anlarız.Bu arada Gerard'a da haber verelim karargâhı hazırlasın.
Natsu:Tamam ben onu arıyorum.

(Her şey hallolmuştur,yemekler yenmiştir,sıra çilekli pastaya gelmiştir.)

Erza:Keki ben kesebilir miyim?
Juvia:Olur.Neden olmasın?
Gray:Bu arada yarın kapsüllerinizi içmeyin çünkü karagâha gideceğiz.Oradakilerin sizi normal halinizle görmesi daha iyi olur.Güven ortamı oluşturur.
Juvia:Tamam.
Natsu:Sabah bizi karargâha götürmek için bizim çeteden Gerard gelecek.Yani sabah kapınızda bir erkek olursa
şaşırmayın.
Juvia:Kapıya gelenin Gerard olduğunu nasıl anlayacağız?
Natsu:Gerard'ın yüzünde kırmızı bir iz var ve saçı mavi.
Erza:Tamam.

(Keki yerler ve artık herkes yorulmuştur.Yatma vakti iyice yaklaşmıştır.)
(ÇN:Natsu ve Gray salonda,kızlar ise Lucy'nin odasında uyuyacak.)

Lucy:Erza ben yoruldum.Ben odama uyumaya gidiyorum.
Erza:Ben de geliyorum.
Juvia:Beni de bekleyin.

(Kızlar odalarına gider.Erkekler de uyuma pozisyonunu almışlardır.)

Juvia:Yarın büyük gün iyice uyuyalım.
Lucy:Tamam.
Erza:Sessiz olun.Erkekleri rahatsız etmeyelim.
Juvia sessizce:Tamam.

(Sabah olmuştur ve herkes uyanmıştır.Kahvaltı hazırlanırken zil çalmıştır.)

Erza:Ben kapıya bakarım.

Erza kapıya doğru yürür kapıyı açtığında karşısında Gerard isimli kişiyi görür.

Erza:Merhaba içeri buyrun.
Gerard:Teşekkürler.

(Tanışma faslı başlar.Orası karışanileceği için yazmayacağım.Herkes tanışır.)

Juvia:Gerard-san neden beraber kahvaltı etmiyoruz.Siz de bizimle kahvaltı edin.
Gerard:Bana Gerard diyebilirsiniz.Çok iyi olur.Zaten ben de kahvaltı etmedim.Teşekkürler.

Kahvaltı biter herkes herkes kapşonlu pelerinlerini giyer ve karargâha doğru yola çıkarlar.

(ÇN:Dışarısı suçla doludur.Herkes yüzünü gizler bu nedenle başını kapatmaları normal karşılanıyor.)

Evden çıktıktan kısa bir süre sonra Gerard Erza'nın saçının kapşondan dışarı çıktığını farkeder.

Gerard:Erza saçın kapşonda dışarı çıkmış.
Erza:Söylediğin için sağol.
der ve saçını kapşonun içine sokar.

Bir süre sonra izlendiklerini fark ederler ve bir ara sokağa girerler.Onları izleyenler sırıtmataya başlarlar ve onları köşeye kıstırdıklarını zannederler.Sonra kızlar birden pelerinlerini yere atarlar ve erkeklere fırsat vermeden adamları döverler.Erkekler bu duruma öküzün trene baktığı gibi bakmaya başlarlar.

Erza:Neden bizi takip ediyorsunuz.
Tek bayılmayan adam:Biz köle satıcısıyız bu dönemde kızlar çok nadir bulunuyor.Senin saçından kız olduğunu anladım ve adamlarımla beraber seni yakalmak istedik.Sonra kapşonunuzu çıkarınca tek taşla 3 kuş vururuz diye düşündük fakat hata yapmışız.Lütfen bizi bırakın bir daha size bulaşmayız.
Lucy:Erza bence bu kadarı yeterli.Baksana adama çok korkmuş.Bir daha bize bulaşacağını sanmıyorum.
Juvia:Bence de bu kadarı yeterli.
Natsu:Bu arada Lucy senin kullandığın büyü ne?Erza ve Juvia'nın kullandığı büyüyü anladım da senin büyünü çözemedim.
Lucy:Ben yıldız ruhu büyücüsüyüm.Bende 10 tane zodyak kapısı var.Toplam 12 tane zodyak kapısı vardır.Her biri bir burcu temsil eder.
Natsu:Tamam anladım.
Juvia:Hadi tüm gün burada dikilemeyiz.Hadi karagâha gidelim.
Gerard:T-tamam şu yoldan.

Eski,camlari kırılmış,duvarları çatlamış bir binanın içine girerler.Gizli bir geçitten aşağı doğru inerler.Kocaman gizli bir depoya gelirler.Burada spor aletleri(halter,kum torbası,ring vb.) vardır.

Kızlar herkesle tanışır ve dost olurlar.Sonra oradaki güzel beyaz saçlı kız onların artık Fairy Tail Çetesinin bir üyesi oluduklarını resmen göstermek amacında onlara dövme yapar.Artık onlar da Fairy Tail Çetesinin bir üyesi olur.

Kızların yaşadıkları mutluluk sadece kısa bir süre için geçerliydi.Karargâha küçük mavi uzun saçlı bir kızla uçan beyaz kürklü dişi bir kedi geldi ayrıca bunların heryeri yara bere içindeydi.Ayakta duracak halleri bile yoktu.






Merhaba bu bölümü biraz uzatmak istedim ve bu bölümü geç getirdiğim için özür dilerim.

FAIRY TAIL ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin