Duru: Niye saçamalıyım ki, ayrıca neden bu kadar şaşırdın?
Ben:Özür dilerim ama o çocuk ve sen,hani bize biraz imkansız geliyordu ya o yüzden şaşırdım
Duru"peki" dedi.
galiba biraz bozulmuştu.
Ben: duru gerçekten Özür dilerim gerçekten bozuladın değil mi?
Duru:"Hayır" dedi.
Ben: sadece biraz şaşırdım.neyse sen bana laf yetiştireceğine söyle bakalım çocuğun çıkma teklifine ne cevap verdin?
Duru: Tabii ki evet dedim sevgiliyiz.
Ben:İşte buna daha çok şaşırMADIM.Bekliyordum umarım mutlu olursunuz.
Ders boyu Duru her yere Meriç yazmıştı. Zil çaldı ve Meriç bizim sınıfın kapısının önünde duruyordu. Daha sonra Duru, Meriçin yanına gitti ve bizim çifte kumrular beraber dışarı çıktı.Bizde sınıfta oturduk sonfa Boğaç yanımıza geldi. Boğaç benden hoşlanıyor üstelik zır deli.
Boğaç: Benim güzel sevgilim Selenim nasılmış?
Ben: Ben senin sevgilin falan değilim Boğaç çık git şurdan.
Boğaç: ama aşkoom
Ben:saçma sapan konuşma gerizekalı okul kapansında kurtılıyım senden deyince Boğaç gitti.
sinirlenmiştim. Bu çocuk çok sinir bozucuydu!! Zil çalmıştı ve artık hepimiz eve gidiyorduk.Duru tabii ki Meriçle yürüdü.Bizde yağmurla beraber yürüdük. Yağmurun AVMye gitmesi gerekiyordu bense çok yorgundum bu yüzden eve geçtim.Duş aldım, yemek yedim, müzik dinleyip uyudum. Gece yarısı uyandım rüyamda maalesef ki Boğacı görmüştüm. off bu çocuk gerçekten çok SİNİR BOZUCU!!!umarım beğenirsiniz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çirkinin Günlüğü
RandomÇirkin bir kızın günlüğü ve değişik tesadüflerle dolu garip bir hayat~ Iyi okumalar