Soğuk hayaller

29 1 1
                                    

Esinden
Seleni çocukluğumdan beri tanırım.O zamandan bu zamana süren bi rahatsızlığı var ama bunu hiç dikkate aldığını görmemiştim. küçükkende kimseyi dinlemeyen hep kendi bildiğini okuyan bi kızdı o. Selen ciddi kalp sorunları yaşıyordu. Fakat bu sorunlar bi kaç yıldır kendini göstermiyordu. son günlerde gözleri kararıyor,kalbi sıkışıyordu ve nedensizce saçma bir isteği vardı.
Selen, Esin bazen ne düşünüyorum biliyor musun?
Esin, ne düşünüyorsun kuzu
"Keşke kimsenin umursamadığı bir gün kalp krizi geçirsem, hastaneye kaldırılsam ve bir günde olsa sevenlerim beni kaybetmekten korkarak alsalar nefeslerini.Sonra iyileşsem ve artık beni kaybetmekten korkarak sergileseler tüm davranışlarını"
üff saçmalamalarını çekecek vaktim yok alışveriş yapmam gerek eve geldiğimde bu saçma düşüncelerine bir son vermiş olacaksın!!! demiştim. keşke demeseydim:"( Selenin soğuk hayaller kurduğunu düşünüyordum. Ama bu tuhaf hayallerin gerçekleşeceğini hiç düşünmemiştim. Şuan Selenin tüm sevenleri onun istediği gibi onu kaybetmekten korkarak nefes alıyorlardı peki ya onu sonsuz sevenler? mesela Ben ve bazıları bizler nefesi bile zor alıyorduk. Benim kardeşim orda canıyla boğuşurken ben birde nefes mi alacaktım, zordu. Onu herşeyden çok seven Furkanın hiç birşeyden haberi yok ama bilmeye hakkı var. söyleyecektim en yakın arkadaşı olarak ben söylemeliydim ama bilmiyordum işte nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Furkanı aradım, çalmaya başladı elim titriyordu. Ne tepki verecekti kim bilir. son zamanlarda araları bozuktu. Furkan artık eskisi kadar güven veremiyordu Selene. Ben bunları düşünürken telefon açıldı. Alo Esin dedi ses veremedim Esiiiin dedi yine sesim çıkmıyordu. kapatıyorum konuşmuyorsan bir daha aradığında açmam haberin ola dedi. kapatma önemli bir şey söylemem gerek dedim. peki dinliyorum dedi ciddi bir şekilde. Sakin olması için defalarca sözler aldıktan sonra Selen kalp krizi geçirdi hastanedeyiz durumu kötü dedim hızlı bi şekilde Ne!!! ciddisin dimi dedi. Böyle bi şaka asla yapmam dedim hastanenin adını aldı ve kapadı. Furkanı ilk defa ağlarken görmüştüm. Selenin yanına girdi.
Furkan,Hadi prenses kalk uyan uyanda istediğin her şeyi yapalım. Lunaparka gidelim. Pamuk şeker yiyelim. senin o yüzündeki koca tebessümü göreyimde içim huzur dolsun. Seni çok üzdüm kırdım güvenini sarstım farkındayım. Sen yererki kalkta ben herşeyi telafi etmeye hazırım. Ben seni bilirim senin ihtiyacın ne hastane nede bir ilaç senin ihtiyacın benim be aşkım. Seni üzdüğüm gibi mutlu etmeyide bilirim. Çünkü bazı yaraları sadece açanlar iyileştirebilir. Ben sana yaşama sebebim derken ciddiydim. Bu hayat sensiz çekilmez güzellik kalk!
Furkan devam ettiremiyordu,deliler gibi ağlıyordu. AŞIKTI. Doktor konuşmayı dinlemiş galiba ki Furkan neyi var nasıl iyileşir dediğinde doktorun cevabı; ne zaman ayağa kalkabileceğini mi soruyorsunuz yoksa ne zaman gerçek anlamda iyi olacağını mı?
Eğer ayağa kalkmaksa bi kaç güne çıkar ancak belli başlı ilaçları olacak en azından bir süre kullanmak zorunda. Ama eğer gerçekten ne zaman iyi olacağını soruyorsanız, siz ona aşkınızı ve kalbinizdeki güvenin tamamını verip çook mutlu ettiğinde gerçekten iyi olacak dedi. Furkan başını salladı Selen için herşeyi yapabilirdi ve yapacaktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Çirkinin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin