İTİRAF

55 9 2
                                    

Furkanı düşünerek uyumanın verdiği mutlulukla uyanmıştım. İnşallah bugünde bana günaydın mesajı atardı. O atmazsa ben atarım canım, saçmalama Selen o kadar düşmedin değil mi? ne demiş kızlarımız tripte atarım yumrukta ama asla ilk mesajı ben atmam. Çok mutluydum bu sefer kızlardan geç uyandım onlar uyanmış hazırlanmışlardı bile. Esin, hadi ama üstünü giyin aşağıya inelim sevdiceğim bizi bekliyor dedi. Ben aman boşver beklesin erkek değil mi azıcık beklese ağaç olmaz ya dedim, gülüştük. Hazırlandım ve aşağıya indik. Saçma enişte beyler bizi bekliyordu. Onlar takılırlarken Mehmet ile Berke geldi. Acaba Berke özelliklede Mehmetin izin vermemesi bir tek bana mıydı? çünkü berke çokta sıkıntı etmiyor genellikle böyle konularda Mehmet sıkıntı çıkarıyordu.O da kendini bana fazla yakın hissettiği için ve çok kırılgan bir yapıya sahip olduğumu bildiği için kimsenin beni kırmasına izin vemiyor yani beni koruyor. Bu mükemmel bir şey aslında ama ben Furkanda beni böyle korusun istiyorum. DIN DINK Furkandan mesaj gelmişti. Akşam alacağım seni unutma istedim dedi. Ben tamam unutmam:) dedim. Aslında hani çıkmadan önce takılma dönemleri varya onlar ne mükemmel inşallah bizde o kısımdayızdır o kısımda romantik olan erkekler genelde çıkmaya başlayınca o yeteneklerini kaybediyorlar. Aslında erkeklerin uysallığı ve romantikliği istediklerini elde edene kadar sürüyor elde etttikten sonra umursamaz tavırlar ve kerestelik halleri geliyor... Ama Furkanda öyle olmaz umarım. Zaten henüz onun beni sevdiği bile belli değil ama seviyor bence kızlar sevgililerine Mehmetle Berkede kahvaltı sofrasına dalmış olacakki yokluğumu hiç anlamadılar saksı mıyım lan ben haa saksı mıyım yarım saattir odamdayım kimsede arayıp mesaj atıp kankacım nerdesin niye kalkıp gittin sofradan demiyor lan demiyor ben en iyisi ablişkomu ariyim ne olursa olsun bir kızın ablası olmalı abla çok değişik ya kavga etsen bile çıkaramıyorsun onu hayatından çıkarmak istemiyorsun mesela kıyafetlerini paylaşıyorsun herşeyini sanki arkadaşın gibi dinliyor ve dinletiyor ve hangi arkadaşım olursa olsun onun yerini dolduramıyor hep bir boşluk kalıyor.Bende her kız gibi ilk başlarda ablamla anlaşamazdım ama büyüyünce daha iyi oluyor aranız çünkü o olgunlaşıyor sen olgunlaşıyorsun bir süre sonra normalde arkadaşlarına anlattıklarını ona anlatıp arkadaşlarına anlatmıyorsun. Ben ne olursa olsun arkadaşlarım çok sır vermem onlar anlatır ben dinlerim kimseyede söylemem zaten o az sırlarımı anlattığım kişiler belli ama ne olur ne olmaz küsersin anlattıklarnı başkasından duyarsın belli mi olur? Neyse çok konuştum ablamı ariyim en iyisi aradım.

Ablam: Kuzum nasıl gidiyor tatil neler yaptın?

Ben: iyi gidiyor abla

sıradan konuştukrtan sonra hazırlandım Furkan beni dışarıda bekliyordu.Onunla kim bilir nereye gidecektik. İlk tanışmadan beni tanımış ve çocuk ruhlu olduğumu anlamış sanırım beöni Lunaparka getirdi Dönme dolaba bindik tam tepesindeyken ben senden hoşlanıyorum demişti. Çok şaşırmıştım.O da beni seviyordu. Bende seni seviyorum kelimeleri döküldü dudaklarımdan evet çok seviyordum onu .Birbirimize sımsıkı sarılmıştık .

YARIN BAHSETTİĞİM KISA SEYAHATE ÇIKIYORUM BELKİ YENİ BÖLÜM GELEMEYE BİLİR BU ARADA ORADAN GELİNCE BİR SÜRELİĞİNE YİNE BİR YERE GİDİCEM AMA ÇOK KISA SÜRECEK BELKİ YİNEDE 2-3 BÖLÜM GELİR AMA HER GÜN BİR BÖLÜM YAZAMAM UMARIM BEĞENDİNİZ BÖLÜMÜMÜ YORUM YAPMAYI VE OY ATMAYI UNUTMAYIN!

Bir Çirkinin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin