sabah Furkanın sıcak öpücükleriyle uyanmıştım ay yerim zaten sadece yanağıma öpücük konduruyor. Hemen Furkanın sıcak kollarından ayrılıp Mehmetin odasına girdim ve üstüne pikeyi sertçe fırlatıp hesap sormaya başladım. Sen benim sevdiceğime nasıl lan seni keserim ben valla doğrar sonrada gazeteye sarıp ormana fırlatırım seni sen benim aşkitomu nasıl çatışmalara sokarsın aayyy dedim. Mehmet, uf kızım bir sus ya işimşz vardı kendiside istedi sana yardım ederim dedi. Bende peki deyip odaya geldim. Lan Furkan. Furkan, aşkım sen neden gittin öyle nereye gittin. Sus konuşma Furkan ben senin için gidip en yakın arkadaşıma hesap sorayım ama sen bana isteyerek çatışmaya katıldığını söyleme. Furkan aşkımm seni çok seviyorum diyerek ortamı bastırmaya çalışmıştı Sonrada böyle şeyleri düşünmeyelim ben belki Mehmetin gözüne girerim diye düşündüm çünkü senin için onun beni sevmesi çok önemli dedi. Ona sımsıkı sarıldım. o beni önemsiyor benim için herşeyi yapıyordu. Gulu gulu yerim ben onu neyse yine iç sesim herşeyi çok uzatıyor. Sanırım bugün skıcı ve sıradan bir gün olacak beki kızlarla biryerlere gideriz düşüncesimi onlarada sordum ama sevgililerne benden önce söz vermişler. Ben aslında kızardım önceden ama artik benimde bir erkek arkadaşım olduğu için onları anlayabiliyorum. Ben bunları düşünürken, Furkan sözleriyle resmen iç sesime kapa çeneni demişti.Furkan, denize inelim mi belki mehmetlerlede karşılaşırız onlarla tkılır eğleniriz biraz tüm gün evde oturup sıkılmayalım, dedi. Ben aslında olabilir ama deniz yerine havuza mı gitsek havuza inmiştik biraz yüzdük sonra Mehmet aradı.
Ben: Alo Mehmet
mehmet: kanka naber nerdesin?
Ben:iyiyim kanka furkanla otelin havuz kısmındayız. istersen gel!
Mehmet : peki geliyorum dedi.
Bizde onları bekledik çünkü kesin o süslü maymun kraliçesinide getirir. Evet Mehmete söz vermiştim ama ben o süs biberine laf sokmadan duramam. Herşey tahmin ettiğim gibi olmuştu salak süs biberi toprak beyin gelmişti. Hep beraber takıldık ama asla Toprağa laf sokmamama rağmen mükemmel bir gündü benim için bir günün mükemmel olması için ya Furkanla ilgili gelişmeler olacak ya da ben durduk yere toprağa laf atacğım başka türlü benim günüm mükemmel geçmeez geçemez. odaya geldim zaten çok halsizdim bayabi fazla yüzdük. Hemen duş alıp uyudum.Ve süs biberiyle güzel geçen günün hatrına rüya göreyim barii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çirkinin Günlüğü
RandomÇirkin bir kızın günlüğü ve değişik tesadüflerle dolu garip bir hayat~ Iyi okumalar