Sabah Durunun aramalarıyla uyandım.Biran otobüsün kalkacağı geldi aklıma ve hızlı olmaya karar verdim,hemen üstümü giyindim , kahvaltımı edip çıktım. Duru ve esim beni orada bekliyorlardı ve çok sinirli görünüyorlardı. Duru, nerede kaldın sen Selen aradık aradık açmıyorsun.Özür dilerim arkadaşlar uyuya kalmışım zor uyandım zaten dedim. Esin, neyse tamam hadi binelim otobüse dedi. Bu iki gerizekalı beyinsiz beraber oturdu tanımadığım birinin yanına oturmak zorunda kaldım. Bir dakika yanına oturacağık çocuk Hayır hayır Boğaç olmamalı.Hemen yolumu değiştirecektimki Boğaç, oo selenimde burdaymış dedi.yha hayır görmüştü beni şerro!! Yok selen değilim ben salak falan dedim ama geç kalmıştım beni yanındaki koltuğa çekti Neyseki konuşmamıştı yol boyunca manyak ulan esin ulan duru mahvedecem sizi be müzik dinledim uyudum falan boğaçta baktıki konuşmayacağım bir kızla yer değiştirdi manyak oh be rahatladım. Bazı yerlerde mola vermiştik. Otobüse iner inmez Durunun kafasına sonrada Esinin kafasına şaplağı indirdin ne vuruyon be falan dediler.Birşeyler içtik lavaboya girdik otobüse geri döndük. Hemen esinin yanına kapaklanıp hahahaha diye gülmeye başladım. Sonra esinn hahahha çok komik gerizekalı kalk ordan dedi uf tamam be deyip yerime geçtim.Zaten yanımda Boğaçta yoktu rahattım yanee :))
****
Gelmiştk herkes iniyordu otobüste ama bizim Duru uyuya kalmıştı.Onu uyandkrana kadar varya İzmir'in heryerini gezerdik yeminle. Otobüsten indik ve artık yolculuk bitmişti.
BAŞLASIN İZMİR MACERASIIII
Arkadaşlar nasıl bulduğunuzu yoruma yazarsanız sevinirim TEŞEKKÜRLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çirkinin Günlüğü
RandomÇirkin bir kızın günlüğü ve değişik tesadüflerle dolu garip bir hayat~ Iyi okumalar