o gün çok sıcaktı. Buna rağmen güzel bir gündü ama daha güzeli vardı. okulların kapanmasına yaklaşık bir hafta kalmıştı.okulların kapanması birbirlerine ne kadar yakışan sözcükler .
*****
o sabah annemin saçma kahkahalarıyla uyanmıştım.ve anneme çok sinirlenmiştim.Anneme sinirlendiğimi göstermek için mutfağa gidip aneme ters bir bakış attım o da bana saçmalama gerizekalı bakışknı atınca banyoya gidip yüzümü yıkamaya karar verdim. Odama gittim, telefonum çaldı tabii ki arayan yağmurdu.(Bu arada yağmur ve duru en yakın arkaşlarım.)
ben:Alo yağmur
Yağmur:"Selen sana mükemmel bir haberim var" dedi
Ben:Dinliyorum
Yağmur:"Kerem bana mesaj attı çok mutluyum şuan" dedi
Ben: senin adına sevindim ama bence telefonu kapayıp Keremin mesajına cevap vermeyi denemelisin ha nasıl fikir canım??
ve dıt dıt dıt dıt Yağmur telefonu yüzüme kapattı! Kerem, yağmurun hoşlandığı cool çocuk.Daha sonra annemin koca kahkahalarını dinlemeyi göze alarak,mutfağa girip kendime tost yaptım. Tostumu yedim ve mizik dinledim.Daha sonra okula gitmek için hazırlanıp yola koyuldum. Bu arada ben 18 yaşındayım üniversiteye başlicağim.Okula gşttiğimde beni elinde koca bir paket cipsle karşılayan duru gelip bana sarıldı.Sonra yağmurda elinde çikolatayla geldi. buda yetmezmiş gibi ilk teneffüste kantine gittiler bende sınıfta oturdum.(biraz üşengecimde) sonra Duru zil çalınca bağırarak içeri girdi.Bende Duruyu sakinleştirdikten sonra ben:Duru neyin var niye eceli gelmiş maymun gibi davranıyorsun?
Duru:Meriç bana çıkma teklif etti!!
ben:Şu popüler, yakışıklı, cool, havalı hani şu senin hoşlandığın mı??
Duru:eveeeeet
Ben: şaşkrdım(şaşkınlığım geçince)
SAÇMALAMAevet arkadaşlar bu ilk kitabım ilk bölümümüde umarım beğenmişsinizdir:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Çirkinin Günlüğü
RastgeleÇirkin bir kızın günlüğü ve değişik tesadüflerle dolu garip bir hayat~ Iyi okumalar