Yapma

1K 15 7
                                    

En yakın arkadaşımla kostüm partisine gidiyorduk.Partinin girişine yaklaşmışken herkez vardı ve çok hareketli bir ortamdı.Ariel ( en yakın arkadaşım) bana bakarak partiye koştu bi saat sonra falan midesinin bulandığını ve gitmek istediğini söyledi ve yola partiye giderkenki yolu kullanmamı istedi,sanki bişiy biliyormuş gibiydi.Yürüdük yürüdük ve yolda gelirken yerinde olmayan bir ev vardı daha 1 saat önce boş bir araziydi ama nasıl olur şu anda boş arazinin yerinde kocaman bir ev var bu soruyu kendime 8-10 kez sordum.Oraya bakarken yanımdan bir çığlık sesi geldi ve Ariel'e baktım yanımda yoktu bi oraya baktım heryere baktım evin ışıkları açılıp kapanıyordu ve yan taraftaki çiftlikten siyah şeyler hızlı hızlı geçiyordu ay bana ışığını yansıtmakta sanki güçlük çekiyordu ve aklımı kaçırmak üzereyim Ariel diye çıģlık atıyorum ama ses yok sadece gecenin korkutucu nefesi beni boğuyor gibiydi önüme birden siyah bir koyun çıktı heralde çiftlikten geliyodun diye kafama takmadım ama her bağırışımda bana bi adım daha yaklaşan koyun beni çok korkutmaya başladı ve kaçmak için o korkunç eve girdim .Ariel'in parfümü heryeri sarmıştı ama o güzel kokuyu bastıran yanık mum kokusu ve çürük leş kokusu vardı.Ariel'i sonunda buldum ve hadi gidiyoruz diye bağırdım ama Ariel'in arkasında 100-150 civarı siyah şeyler vardı sonra üstümüze taban çöktü ve tabanın içinde üzerimize bir yağmur gibi yağan kan vardı oradan kaçtım sonunda kurtuldum ama Ariel hiç kımıldamadı. Dışarıya çıktıgımda yan taraftaki çiftlik yoktu ve birsürü siyah koyun vardı ve üzerime gelmeye başladılar aklım duruyordu , tüylerim diken diken oldu nefesim gittikçe hızlandı ve hiç durmadan sadece koştum kurtulmuştum ama bunlar neden oldu bilmiyorum evime ulaştım,annem beni karşıladı herşeyi anlattım ve bana sadece "sırtını aç" dedi açtım ve bu bir cin simgesi ölene kadar sırtında kalıcak dedi.Sanki annem delirmiş gibiydi bu olayı onunda başına gelmiş gibi davranıyordu.Hemen eşyalarımı toplayıp Kont'u ( yani köpeğim,doberman)alıp evden kaçtım.Zaten tek çocuktum kimse beni umursamazdı.Yanıma uzun zamandır biriktirdiģim 1000 liramı aldım ve yeni bir hayat yazdım.Ama halâ unutmadım tek saniyesine kadar unutmıycam.
Şu an üniversitedeyim hem çalışıyorum hem okuyorum hayat arkadaşım Kont da yanımda ve iki yavrusu var,mutluyum ama tehlikeliyim.

Korku HikayeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin