Drian okul çıkışı evine giderken aklına her zaman gittiği ve en sevdiği piknik alanına gitmek için plan yapar. Sevgilisi Mabel e süpriz yapmak için piknik alanındaki en özel ağacı bulup çevresine mavi ve siyah renklerinden şekilli güzel mumlar koyarak, piknik örtüsünü ağacın hemen gölgelik tarafına serer. Hemen Okulda yaptığı beyaz yılbaşı ışığı süsü ile deney yaptığı aklına gelir ve çantasından hemen beyaz güzel ışıkları çıkartıp ağacın dallarına güzel bir şekilde dolayarak süsler.
İşlerini bitirdikten sonra Mabel'i arayarak:
"Bebeğim çok kötü şeyler oldu bir insan yaraladım ve şu an yalnızım bana yardım etmelisin!". Mabel şoka uğrayarak yanıtlar " Neredesin sen çabuk söyle geliyorum bebeğim!" diyerek konuşurlar. Halbuki Drian bilerek Mabel'e şaka ve sürpriz yapacaktır.Mabel,motoruyla son hız yaparak terler içinde piknik alanına gelir. Drian ile her zamanki buluştuları yere gider ve etrafına bakınır. Sadece süslenmiş ağacı görür ve anlar. Sonra Drian , Mabel'in arkasından gelerek sarılır . Çift ağaca arkalarını dönerek biraz ötede otururken Mabel'in başına ılık bir sıvı damlar. İkiside başlarını kaldırdıklarında ağacın yapraklarından sular seller gibi kan aktığını görürler, birden etrafı minik kahkaha seslerine eşlik eden kan damlalarının sesi gererek bütün duyguları sadece korku ve gerilime meilli olan Drian'ın ve Mabel'in çığlıkları doldurur. Piknik alanında sadece incir ağacı, ve ikisi kalır . Drian ın yeri süslediği mumlar (🔯) simgesini almıştı ve yere doğru simsiyah sanki kocaman karadelik misali bir delik açılır. Mabel'i sürükleyen karadelik ağızını çenesi yırtılaseye kadar parçalar ve bütün organlarını ağzından dışarıya çeker. Bu olayı uzaktan izlemeye devam eden Drian kalp krizi geçirerek ölür. Karadelik , Mabel'i sadece bir et yığını olaseye kadar sömürür.
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
⬇
Ağacın Mabel ve Drian'ı öldürme sebebi neredeyse her gün gelip gölgesine oturarak , çevresinde gezen çocuk cinleri rahatsız etmeleridir. Ama Mabel ve Drian'ın çocuk cinlerden haberleri bile yoktur. Çocuk cinlerin ortaya çıkma sebebi ise çiftin her geldiğinde ağacın altındaki taşları bilmeden tekrar tekrar okumalarıdır,okudukları taşlar ise çocuk cinlerin mezarlarıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri
HorrorHepsini kendim yazdığım bir hikâye,ses efektide ekledim umarım keyifle okursunuz.Son olarak hikâyelerimin hiçbiri alıntı diyildir. Bu hikâyeler tek bölümlüktür, her gün bir bölümü yayınlayacağız.