MC-1

2.2K 99 21
                                    

Kai kulağını tırmalayan telefonun melodisi ile küfredip ayağa kalktı.Gecenin köründe onu arayan kimse bunun hesabını ona kesinlikle soracaktı.Karanlıkta yolunu bulmaya çalışıp-ve bir kaç kerede düşme tehlikesi atlatıp- telefonuna ulaşabilmişti.

Arayan Sehun'du.Kai emindi ki yine DNA sentezleme ve ya kodlarda hata çıkmıştı.Ve yine emindi ki Sehun pişkince gecenin üçünde onu aramaktan çekinmemişti.Kai sıkıntıyla oflayıp telefonu açtı.

"Efendim Sehun.Bi sorun mu çıktı"

"Sorun mu bilmiyorum ama gördüğünde gözlerine inanamayacaksın.Kore polisi bir baskında iki tane kedi görünümlü çocuk bulmuşlar.İkisinde kuyruğu ve kulakları var!"

"A-anlamadım Sehun.Bunu kim nasıl yaptı.Böyle bir şey yüksek teknoloji ve süper bir bilgiyle olur.Hem böyle bir şey nerdeyse imkansız."

"Bende ilk basta senin gibi düşündüm ama sadece bu da değil.Bu iki catboy orada belliki zorla tutuluyorlarmış.Üstleri kan ve pislik içindeydi.İfadeleri alınmaya çalısıncada ne konuşabilmisler nede kendilerini başka bir yolla ifade edebilmişler.Hatta bir tanesi miyavlamış.Polis bu durumu çözmemiz icin buraya getirdiiler.Ve bil bakalım ben ne yaptım?"

"Şu anda filler uçuyor desen inanacak durumdayım Sehun çabuk söyle ne yaptın."

"Bende buranın en iyi doktorları yani bizim kedilerin bakımını,gelisimini ve genetik sorunlarıyla ilgilenip onlara bizim ikimizin bakacağını söyledim."

"Tamam bu durumdan ne kadar az kişi haberdar olursa ok kadar iyi başlarında sen dur.Geliyorum."

Sehun telefonu kapattı ve elinde çevirdi.Bu inanılmaz bir olaydı.Hızlıca siyah bir pantolon ve beyaz bir kazagı üzerine gecirdi.Araba anattarını da alıp evden koşar adım çıktı.

Arabayla son sürat giderken bir çok trafik kuralınıda ihlal ettiğine emindi ama 30 dakikalık yolu 15 dakikada kay ettiği içnde memnundu.Seul genetik-psikoloji araşırma merkezinin önünde durdu.Arabayı bile park etmeden içeri daldı.Etrafta hiç olmadığı kadar polis memuru vardı.Emindi ki bu kedicikler olayı yüzündendi.İçeri girerken iki polis memuru onu durdurdu.İçlerinden iri olanı gözdağı verircesine öne atılıp konustu.

"Hey kimsin?Kimlik kartını göster yada burdan defol!"

Kai hızla üzerini aradı ama bulamadı.Bi bu eksikti diye iç çekip sesli bir şekilde ofladı.

Bu yeni hikayem, beyenilirse devam edeceğim ve sık sık bölüm atacağım.Okuyanlara.veya okuyacak olanlara şimdiden kucak dolusu öpücük. *-* :*

My CatboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin