Telefonundan Sehun'u arayabilir ve Sehun polislere buranın profösörlerinden biri olduğunu söylerkdn Kai de içeri girebilirdi.Telefondan Sehun'u ararken gözleri temizlikçi Bay Mil'e takıldı.Bay Mil ona dolabındaki yedek kartını getirebilirdi.Hızla bağırdı.
"Bay Mil!Bay Mil!Kartımı dolaptan getirebilir misin Polis memurları içeri girmeme izin vermiyorlar."
Bay Mil hızla gitti ve elinde kartla geri döndü.Kai Bay Mil'e teşekkür etti ve Bay Mil'de Kai'nin önünde eğilip isine döndü.Kai kartı gururla polislere gösterdi ve içeri girdi.Asansörle en üst kata çıktığında bu koridorun en az giriş kattaki kadar stajyerler ve polisle dolu olduğunu gördü.Sehun'la kullandıkları çalışma kullandıkları çalışma odasına gidip kartı okuttu ve içeriye girdi.
Sehun'u masasının üstündeki bir kaç dosyayı imzalarken gördü."Sehun geldim bahsettiğin kedi çocuklar nerede?!"
Sehun arkasını döndü ve Kai Sehun'un yüzündeki çiziklere güldü.Demekki işler onun için pek iyi gitmemişti.Sehun Kai'nin gülen suratına karşı sinirle oflayıp göz devirmişti.
"Gül sen gül İkiside dinlenme odasında.Sarı olan benim altı aydır uğraştığım ve sonunda gelen analiz sonuçlarını parçaladı.Üstüne bide yüzümdeki armağanı bıraktı.Şu kağıtları imzala ve sonrada kediciklere bakarsın ben payıma düşeni halletim."
Sehun'un konuşması üzerine Kai hızla imzalayacağı kağıtları Sehun'un elinden kaptı ve bitirip hızla odaya gitti.Kapıyı açıp içeriye girince gözleri yerinden fırlayacakmış gibi oldu.Sehun şu zamana kadar bir çok kez yalan söylemişti ama gördüğü kedicikler konunusunda yalan söylemediği için tanrıya gerçek bir şükran duydu.
"C-catboy"
Devamı geliyor... Lütfen okuduğunuzu oylayarak gösterin. @-@
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Catboy
FanfictionKai, Seul genetik-psikoloji arastırma merkezinde çalışan bir genetikciydi.Aynı zaman da üniversitede psikoloji eğitimi almıştı.Şimdi ise hiç bilmediği bir ırkla uğraşacaktı. Catboylarla. Ana çift=KaiSoo Yan çift=HunHan Ve diğer exo üyeleri.